folge Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Satt å trykte på webastotimeren i en peugeot 807, så ble plutselig alt borte. Får ikke fram noe uansett hva jeg trykker på lenger. Noen som har peiling på hva som kunne ha skjedd? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg ville ha hørt med merkeverkstedet om dette er et kjent problem Har ikke sittet i en 807 på 4 ca så aner ikke hvordan den ser ut den skjermen du ser på, men ble skjermen svart? eller bare innstillingen under webasto'n? Lenke til kommentar
folge Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg ville ha hørt med merkeverkstedet om dette er et kjent problem Har ikke sittet i en 807 på 4 ca så aner ikke hvordan den ser ut den skjermen du ser på, men ble skjermen svart? eller bare innstillingen under webasto'n? Har en sånn oval timer under rattet. Satt å stilte inn tiden, fikk ordnet den første, men når jeg skulle stille den 2 så kom alt bort. Etter det skjer det ingenting når jeg trykker på noen av knappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå