stiaas Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Lær deg mobiltriksene som sparer tid, penger og tastetrykk. Ukens smarteste mobiltriks Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Android-eiere må bruke en annen metode. Ærlig talt.. hvor mye energi skal det til for å nevne USB? Lenke til kommentar
knudar Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Eller eventuelt nevne dropbox, som i nyeste beta som har autoopplasting av kamerabildene. Der kan du slette ting å. Det er vel værre m iOS. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Android-eiere må koble mobilen til PC-en via USB. Er vel fult mulig uten USB også, Google's Picasa har vel eskistert en god stund og er integrert i Android. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Selvfølgelig. Jeg mente at han i det minste kunne nevne USB noe alle er kjent med. Selv bruker jeg ES File Explorer kombinert med Proftpd.. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Wifi File Explorer fungerer helt glimrende. Fascinerende at man i en slik artikkel får beskjed om at "Android-eiere må koble mobilen til PC-en via USB", spesielt siden det finnes et hav av alternativer. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 bra at dere ikke hadde et bilde av iPhone eller skrevet noe som handler om apple i overskrivten. da hadde nok kommentarene hær sporet helt av Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Selvfølgelig. Jeg mente at han i det minste kunne nevne USB noe alle er kjent med. Selv bruker jeg ES File Explorer kombinert med Proftpd.. Jupp. Kommentaren min var også mest rettet mot artikkelforfatter siden det virket som i artikkelen at Android ikke hadde løsning for dette, uten om tredjeparts app, slik som iOS har med bildestrømmen. Brukte SweetHome tidligere, som laster bildene automatisk til pc-en din når man går inn døra hjemme og telefonen kobler seg opp mot det trådløse nettet hjemme, også en fin løsning om man ikke må ha bildene online i en cloud løsning. Lenke til kommentar
Mrks1 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 det er også mulig for android brukere å laste opp bildene til google+ automatisk, eller bruke f. eks. airdroid der man kan legge til og fjerne alt man vil på mobilen bare ved å bruke internett, til og med sende meldinger. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg lurer på om det finnes en måte Android _ikke_ kan overføre på.. sånn bortsett fra apples egen programvare for IOS Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Her er det snakk om mobiltriks som skal spare tid og krefter, også nevnes det ikke dropbox? Stusselig artikkel. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Til dem med Kias Air på android mobilen, går jo også overføring av bilder trådløst. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Seriøst artikkelforfatter... Hvor mye kan du om smarte mobiler og android? Er du pålogget google+ lastes bildene automatisk opp til din konto, du kan velge å gjøre dette over wlan eller mobilt bredbånd. Dropbox, picasa og kies er også alternativer, drop iphone skrytet. De har kun en løsning... USB er greit om man vil lade mobilen samtidig. Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Herregud for en artikkel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg