jevli Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hei Digger CS:Source, men er møkk lei banene. Har du/dere noen anbefalninger til nye maps? Helst maps med mange små omveier, som f.eks. inferno... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Altså regner med at du har spilt De_dust 2? Det er ihvertfall mitt yndligs map. Ellers kan du vel prøve noe annet en " vanlig CSS " ? Tenker da på f.eks Gungame. Da får du se mange andre maps laget av andre folk. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Ja har spilt meg lei av de_dust2 for lenge siden, det jeg savner er mer muligheter for å gå inn i bygninger. Plassere seg strategisk med en sniper oppe i et vindu for å dekke makkerens framrykk f.eks. cs_assault med muligheter for å gå inn i bygningene som står rundtomkring hadde vært awesome Fant faktisk et par som virket litt kule, "Dustforce" og "Dashur city". Skal lane litt med et par kompiser å teste de senere idag Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Mitt favoritt map er utelukkende Office. Spiller på hellfragger sin office only server. Blir ikke bedre. Men har dessverre ikke peiling på nye maps. 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Cs_Assult er jo beast. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 De_inferno er en av mine favoritter, men det er få norske servere med den. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Assault, inf og nuke er jo tidenes. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Ingen som har noen gode custom maps på lager da? Lei av de samme gamle Hva het det bomb-defuse mappet til Counter-Strike ("1.6" om du vil) som de brukte på større konkurranser. Lignet litt på gamle inferno. Eneste jeg husker fra mappet er at det var en sånn banner hvor delene dreide rundt slik at banneret byttet bilde. Any takers? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 de_tuscan er også litt bra Jeg klarer ikke å finne ut hvilken bane du snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå