Aetius Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Men kameraer med Kodak-merket forsvinner ikke av den grunn. Kodak slutter med kameraproduksjon Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Requiescat in pace. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Så det blir egentlig ikke slutt på uinspirerte billige kameraer med slapp ytelse og Kodak logo. Vet ikke om det er det verdenen (og Kodak) trenger. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 De burde kutte ut driten og satse ordentlig på film. Bedre å selge et godt nisjeprodukt enn å ødelegge merkenavnet med masse ræl. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Sony og Panasonic neste ? De blør penger om dagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Sony og Panasonic neste ? De blør penger om dagen. Når det gjelder Panasonic, så er jeg ikke så bekymret. Fjorårets dårlig result kommer mest av avskrivninger pga. tullekjøpet av Sanyo. Det er ihvertfall det jeg har forstått. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Olympus har gravd sin egen grav med landstrykernens løgner, Kodak har lenge vært på vei over kanten, Canon og Nikon rapporterer om fallende kompaktkamerasalg, Sony taper penger på feilslåtte produkter, Panasonic taper på feilslått strategi. Spenstig bransje. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Olympus har gravd sin egen grav med landstrykernens løgner, Kodak har lenge vært på vei over kanten, Canon og Nikon rapporterer om fallende kompaktkamerasalg, Sony taper penger på feilslåtte produkter, Panasonic taper på feilslått strategi. Spenstig bransje. Aner jeg konturene av en TV-serie her? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg