Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Tolker at han liker meg


Anbefalte innlegg

Det er en gutt som jeg har hatt kontakt med nå i sånn ca 4 år. Vi prater sammen hver eneste dag og har alltid gode og klare samtaler. Vi har "hatt" en liten greie for flere år siden, men det er de siste to årene vi virkelig har blitt godt kjent.

Jeg er så usikker på hvordan jeg skal gå frem, skal jeg si at jeg liker han ? Eller bare prøve å kyssa han ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

4 år..... Høres ikke ut som noe smell i boksen det da... Desverre... Kyss han.. Enten går det bra, eller den veien høna sparker, men å fortsette på samme måten som hittil, vli slite deg ut..

Lenke til kommentar

Det viktigste med oppbygging av relasjoner er attraksjon. Uten attraksjon kan du si at du liker han og det vil ikke gi et godt resultat. Med attraksjon kan du si at ponnier er fine og han vil digge deg. Du må begynne på nytt på en måte. La meg forklare:

 

Når du snakker med han, i person, er det viktig at du berører han så ofte som mulig. Ikke virk desperat men sørg for at det er berøring. Berøring av en annen person skaper tilknytning (hvis du oppfatter det som positivt) i underbevisstheten, dette er positivt.

 

Noe annet du kan gjøre for å bygge opp attraksjon raskt er å mobbe han litt (men pass på at det aldri går utover manndommen hans. den er hellig) når han gjør noe teit / dumt / flaut. Bare pass på at du selv ikke ler når du gjør det, men du kan godt ha et lurt smil eller liknende.

 

Når du har bygget litt attraksjon (altså når han viser tydelig (eller utydelig) interesse i deg på et annet plan) (se om han ser på rumpa di eller liknende, gode indikasjoner) så kan du begynne på relasjonsbyggingen.

 

Under relasjonsfasen er det viktig at du skaper minner ved steder som han besøker. La meg gi deg et eksempel: Du foreslår filmkveld hos deg, men før filmkvelden begynner tar du han med på butikken. Så kan du f.eks si at hvis han lover å oppføre deg skal han få en brus. Men siden du stoler på han så kan han få den på forskudd. Dette pleier folk å ta med et smil, dermed neste gang han kjøper brus eller noen kjøper brus til han så vil han tenke på deg (slik funker menneskehjernen). Dette skaper gode relasjoner til deg og vil videreføre forholdet deres automatisk hvis du er flink til å vise initiativ (men ikke virk desperat).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...