clarke133 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei! Det har seg slik at jeg har ikke hatt motivasjon til å spille Battlefield 3 alene. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som hadde vært interessert i å danne en liten spillgruppe der vi samles på skype/teamspeak/whatever og spiller for å ha det morro. Selvfølgelig skal det ikke være helt på jordet når det gjelder seriøsiteten, men så lenge det er fokus i å spille casualt. På forhånd, takk allesammen. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei! Det har seg slik at jeg har ikke hatt motivasjon til å spille Battlefield 3 alene. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som hadde vært interessert i å danne en liten spillgruppe der vi samles på skype/teamspeak/whatever og spiller for å ha det morro. Selvfølgelig skal det ikke være helt på jordet når det gjelder seriøsiteten, men så lenge det er fokus i å spille casualt. På forhånd, takk allesammen. Battlefield Free4play? Eller vandelig Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Battlefield Free4play? Hva er det for noe, er litt utdatert... Er vel snakk om vanlig retail. Lenke til kommentar
Web King Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Battlefield Free4play? Hva er det for noe, er litt utdatert... Er vel snakk om vanlig retail. Aha. Det er en nettbasert gratis utgave av battlefield som du laster ned spillet fra nettsiden, og starter det via nettsiden. + En en Trailer av Battlefield play4free. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419083 Evt. burde du skrive litt om hvordan du spiller. Spesielt Normal/HC, men gjerne også game modes etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå