MiSP Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 En venninne av meg på kunststudier skriver oppgave (final major eller noe slikt, usikker på hvordan systemet er i Storbritannia) om følelser i spill. Hun trenger svar på en veldig kort undersøkelse (én side, 9 spørsmål). Dere har nå mulighet til å bidra til å belyse en veldig interessant problemstilling! Undersøkelsen finner du her. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nå har jeg svart, men jeg merket at jeg ble litt nysgjerring på formuleringen din hvor du sier at det er en "veldig interressant problemstilling"... Hva er problemstillingen? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Final Fantasy 7 der Aeris/aerith dør. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det er ikke TS som spør her i tråden, der i mot linker han til en spørreundersøkelse hvor du kan svare (som jeg nettopp har gjort forresten). -Deluze Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Takker, hun sier at hun har fått mange svar allerede og gleder seg til flere. Nå har jeg svart, men jeg merket at jeg ble litt nysgjerring på formuleringen din hvor du sier at det er en "veldig interressant problemstilling"... Hva er problemstillingen? Jeg vet ikke oppgavens problemstilling - jeg siktet til den generelle problemstillingen rundt følelser i spill, som er det oppgaven i grove trekk handler om. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Done. Interessant problemstilling, og jeg merket etter å ha svart at det er, for meg vertfall, mest fokus på positive følelser mens negative følelser er det mindre av. Dopamin ftw? Lenke til kommentar
garnok Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Svart nå. For meg også mest positivt. Litt rage blir det alltids, men ikke mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå