Gå til innhold

"The Third Jihad" - Diskusjon.

thebull

Anbefalte innlegg

Heihei,

jeg vil gjerne sette i gang en diskusjon om dokumentaren "The Third Jihad". Dette er en dokumentar som tar for seg terrorisme.

Jeg kommer til å legge ved en link til youtube som viser dokumentaren, delt opp i 4 deler. Jeg håper folk vil ta seg tid til å se hele før de kommer med en respons.

Personlig finner jeg filmen skremmende, men tenker man må ta den med en klype salt. Jeg har gjort litt research på emnet og funnet ut at (iallefall det jeg gadd å søke opp) stemmer i forhåndtil filmen.

Jeg legger bare ut den første delen, dere kan lett finne resten av delene på youtube :) Hvis noen har problemer med å finne de resterende delene får dere si ifra.

http://www.youtube.com/watch?v=L2kJ409dslE

Håper dette vil sette i gang en livlig diskusjon ang probleme dokumentaren tar for seg, og den videre utviklingen i vårt samfunn.

- TB.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jødefinansiert skremselspropaganda myntet på den mentalt amputerte amerikanske befolkningen.

:roll:

Kjære RoaldN, hvis de få millionene jøder som finnes i verden er så smarte, velorganiserte, velfinansierte, og mektige som du påstår, så burde vel stakkarslige nynazister bøye seg i støvet for dem?

Nazismens fremste tro er tross alt prinsippet om en overlegen rase. Den "rasen" er i så fall ved alle bevis jødene.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

jødefinansiert skremselspropaganda myntet på den mentalt amputerte amerikanske befolkningen.

Kjære RoaldN, hvis de få millionene jøder som finnes i verden er så smarte, velorganiserte, velfinansierte, og mektige som du påstår, så burde vel stakkarslige nynazister bøye seg i støvet for dem?

Nazismens fremste tro er tross alt prinsippet om en overlegen rase. Den "rasen" er i så fall ved alle bevis jødene.

Kva bevis har du for at jødene er den overlegne rase? Skjønner ikkje heilt kor at har fått dette inn i hodet henn, dei som aldri har gjort noko for verden, utenom ein fyisker og ein facebook stifter. Resten som er litt i høgden er vel buisnissmenn og økonomar.

Altid med Jødene, sjølv om vi alle ser og hører kven som er dei blodtørstige. Dei som oppfører seg som svin og gjer mest djevelskap.

Lenke til kommentar

Har de siste årene snatchet opp en del av historien bak konflikten i Midtøsten, fra begges sider, samt bekjentskap i regionen, inkludert Israel. I tillegg ser jeg dokumentarer og nyheter fra forskjellige hold regelmessig i perioder.

Jeg så ikke alle fire fordi det ble for hjernedødt.

Lenke til kommentar
Kva bevis har du for at jødene er den overlegne rase?

Jeg bare bruker logikken (and I use the term loosely ;)) til RoaldN mot ham.

Dersom en "rase" er overlegen så er det jødene. Til tross for at de har blitt forfulgt i tusenvis av år, er de mektigere enn noengang, har fått sitt eget land, er med på å styre verdens eneste supermakt, har fler nobelpriser enn noen annen gruppe, har ekstremt mange personer i ledende posisjoner i både politikk, økonomi, og diverse vitenskaper, har vist seg overlegne i krigføring til tross for at de bare ønsker å leve ifred osv. osv. osv.

Dere som mener at menneskeraser eksisterer og at de er forskjellige - bøy dere i støvet for jødene! :!:

Lenke til kommentar

Jaha, topicet har blitt dratt mer mot om jøder er den "overlegne rasen", dette er sant. Jøder er overlegne.

Dere må da se sammenhengen? Hvor mange jøder er det i verden? Ikke så mange.. Men fortsatt har de vunnet så utrolig mange nobelspriser innenfor fysikk osv osv, dette er ikke tilfeldig, de er smartere enn oss. Vitenskap viser også til at jøder har høyere gjennomsnitt IQ enn vi andre. Noen av dere er nok ikke svært belest innenfor emnet, og kommer deretter til å besvare mitt utsagn med tvil, jeg mener, hvorfor skal egentlig jøder være smartere enn oss, det gir ikke noe mening? JO, det gjør det. Så lenge du som en person tror du Darwin sin evolusjon teori er du enig med at jøder er smartest.

En utrolig kuttet ned versjon av hvordan antisemitisme og jødenes høyere intelligens nivå oppsto: Jøder fikk ikke drive med jordbruk (grunnet tidligere konflikter), jøder måtte deretter finne nye måte å brødfø seg. Jøder tok deretter opp "banking", de ble sett på som grådige jævler, samtidig (mens vi var ute på åkern og pløyde) drev de med matte OSV og brukte hodet, som en følge av det at de drev med bank. De måtte jo regne ut hvor mye renter de skulle få osv. Derfor er jøder smartere enn vi andre.

Du lurer sikkert nå på hvorfor jeg valgte å "svare deg" eller sitere deg på det du sa, jo, fordi jeg ble ganske forbauset over at du går utfra at nazistene hadde rett i hvilken rase som var sterkest? Utfra din logikk er vi den overlegne rase, siden det var jo det nazistene mente? For et latterlig argument.. At jøder ikke kan være smartere fordi nazistene ikke mente det... Du er også klar over at ifølge nazistene kommer vi hvite fra vest europa fra Himilaya fjellene, og vi er barn av guder?

- TB

Endret av thebull
Lenke til kommentar

Jødene får mye drit pga av Zionismen og at vi, det internasjonale miljøet, stjal land i Palestina og gav det til Jødene, med all galskapen som har fulgt.

Ingen tvil om at det som skjedde i Auschwitz er en av menneskets største skamplett gjennom tidene, men hele ideen om at den etniske gruppen dette gjelder dermed får ta seg til på et annet folkeslags land, blir feil.

Hvordan Israel behandler palestinerne er en annen skamplett, og denne lar vi skje med åpne øyne.

Kjenner en soldat i den Israelske hæren, samt kjente ei jente fra palestina men hun ble borte i 2004 etter et sammenstøt - fra det jeg oppfatter, så er det ikke ett folk mot et annet, men ledere og de som styrer, mot folket.

Endret av olsen_1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...