Alpakasso Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Forbes The Diplomat Reuters Endret 10. februar 2012 av Pingas Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Utifra hva jeg leste på Reddit er dette rykter som har oppstått i kinesiske sosiale medier. Får nesten håpe det ikke er sant, for da blir det vel hevn mot Sør-Korea som det rent hypotetisk ville vært naturlig å legge skylden på. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Oi, skummelt hvis dette viser seg å være sant! Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 hadde jo vært helt herlig dette, er vel ikke noen som fortjener dø mer en de lederne i Nord Korea.. konsekvenser tar man som de kommer, sør Korea er overlegene i militær styrke samt de har USA styrker der nede som er klare som egg. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Hvem vil da myrde et barn? hadde jo vært helt herlig dette, er vel ikke noen som fortjener dø mer en de lederne i Nord Korea.. konsekvenser tar man som de kommer, sør Korea er overlegene i militær styrke samt de har USA styrker der nede som er klare som egg. Hva hjelper det, om man får en nuke i hodet? Endret 11. februar 2012 av droidy Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Ble visst ikke noe mord riktig ennå … Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hvem vil da myrde et barn? hadde jo vært helt herlig dette, er vel ikke noen som fortjener dø mer en de lederne i Nord Korea.. konsekvenser tar man som de kommer, sør Korea er overlegene i militær styrke samt de har USA styrker der nede som er klare som egg. Hva hjelper det, om man får en nuke i hodet? Hvem vil myrde et barn? Lederne i Nord Kora som sørger for at 1000talls barn dør hvert år av sult og annet pga deres idiot politikk. Lenke til kommentar
vill panda Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Denne hendelsen er ikke bekreftet av Norsk media. Men jeg tror nok at hvis dette hadde skjedd så hadde vedkommende stats leder blitt byttet ut med en stand in for å skjule hendelsen. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 [..] Hvem vil myrde et barn? Lederne i Nord Kora som sørger for at 1000talls barn dør hvert år av sult og annet pga deres idiot politikk. Det var ment som en fornærmelse ovenfor den nye lederen - som ikke er noe mer enn bare barnet.. At det faktisk er mange barn som blir drept årlig er jeg da selvsagt klar over. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 [..] Hvem vil myrde et barn? Lederne i Nord Kora som sørger for at 1000talls barn dør hvert år av sult og annet pga deres idiot politikk. Det var ment som en fornærmelse ovenfor den nye lederen - som ikke er noe mer enn bare barnet.. At det faktisk er mange barn som blir drept årlig er jeg da selvsagt klar over. 22år er ikke barn.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Og der var det bekreftet som rykter, oppstått i et bursdagslag på en Beijing ambassade. kilde: National Post Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Som nevnt 5 innlegg over. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 [..] 22år er ikke barn.. Det vet jeg da vel.. Det var ment som en fornærmelse! Har du sett bilder av den "store arvtaker"? Han ser jo ut som en bortskjemt gelespisende niåring. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 [..] 22år er ikke barn.. Det vet jeg da vel.. Det var ment som en fornærmelse! Har du sett bilder av den "store arvtaker"? Han ser jo ut som en bortskjemt gelespisende niåring. :!: må si meg enig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå