Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kondomet har sprukket de 4 siste gangene :O

Anbefalte innlegg

Hei!

De siste fire gangene jeg har hatt meg har dongen sprukket, i tillegg sprakk de en del ganger sist år. Jeg vet det kan være flere årsaker bla at de er gamle etc, men de to siste dongene har vært helt nye og ligget i lommeboka under 2 uker.

Så jeg lurer på kan det være at de sprekker fordi jeg har for liten eller for svær penis? Husker ikke helt hvor tykk den er, men tror den skal være gjennomsnittelig, og lengden er på rundt 19 cm, som er en del over snittet etter hva jeg har fått med meg. Oftest har de sprukket i fylla, men par av de gangene den sprakk sist år var når jeg var ederu, med min FF og da husker jeg at junior ble litt slapp slik at selve hodet ble litt mindre enn vanlig, kan det være årsaken ? Altså at den blir litt for liten og kondomen glir mye enklere bakover og sprekker pga det? Eller kan det være fordi den er for stor? Jeg har brukt profil og de to siste var fra gratiskondomer.no. Og hva er viktigst å passe på når man skal tilpasse dong? Lengden eller tykkelsen? skal den være strammest mulig eller heller litt slappere? for den er relativt stram på junior.

Postet av anonym: bf8e486c0caee78e201d28fc4d68a575

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klipp neglene, legg vekk kniven og for all del, la sylen ligge hjemme!

Om det som oftest skjer på fylla skal du ikke se bort i fra at du har fått den feil på, ødelagt den under åpning av pakken eller lignende.

Du bør forresten ikke oppbevare kondomene i lommeboken, er for varmt der.

Endret av Må jeg?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for tipsene, men det aller meste har jeg fått med meg fra før, ang oppbevaring i lommebok pga varme (har da som regel hatt de i lommeboka, men som regel så putter jeg dongene i lommeboka når jeg skal ut på byen, og da er det ikke mange timene at de er der), presse luften ut etc...

Men har fortsatt ikke fått svar på det viktigste jeg har spurt etter, det er da om kondomets størrelse er viktigst i lengde eller bredde? Som nevnt så er snoppen min ganske så lang og jeg pleier å rulle den helt ut, men kanskje jeg bør gi den enda litt mer plass i tuppen? Og det med hvor trang den skal være? De sitter relativt godt på snoppen, de har aldri sklidd av eller noe... Men som nevnt, så hender det at den blir litt små slapp i blant under akten(som regel kun i fylla, men skjedd par ganger i ederu tilstand etter akt nr 3 og 4 elno :p ), men som regel så går det kun utover selve hodet, og da blir det litt mindre, kan det ha noe å si? Da at kondomet enklere blir presset bakover helt til den bare sprekker?

Men den teorien virker også litt teit, da jeg er rimelig sikker på at snoppen var minst gjennomsnittelig i tykkelse selv på det tynneste stedet, og de vanligste kondomene er jo tilpasset snittet. Og da om folk med mindre tykkelser bruker samme dong, burde jo også da eventuelt fått til at den sklir lenger og lenger bakover og sprekker... Kanskje jeg skal prøve å kjøpe noen andre type kondomer som er litt større?

Lenke til kommentar

Ja, det med friksjon kan jo være en ting, er ikke alltid like lett å huske hvor vått det var hos "venninna" på fylla. Men de gangene den har sprukket under ederu akter, har det definitivt vært mer enn vått nok...

Antakelig knulleteknikken din som er litt for røff.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det med friksjon kan jo være en ting, er ikke alltid like lett å huske hvor vått det var hos "venninna" på fylla. Men de gangene den har sprukket under ederu akter, har det definitivt vært mer enn vått nok...

Kan jo også være på grunn av at det går litt heftig for seg - har skjedd med meg og kjæresten et par ganger :whistle: Men noen ganger kan det også være at man rett og slett har fått en dårlig pakke med kondomer

Endret av ktmore
Lenke til kommentar

Kan jo også være på grunn av at det går litt heftig for seg - har skjedd med meg og kjæresten et par ganger :whistle: Men noen ganger kan det også være at man rett og slett har fått en dårlig pakke med kondomer

Ja, det kan definitivt være en ting... Pleier å gå greit unna, og det ser ikke ut til at damene klager på det akuratt :thumbup:

Skal ikke mer til en et bittelite barbert hårstrå som vokser ut igjen, det blir som en liten kniv som skjærer opp kondomen.

hmm, ja det kan jo kanskje være en årsak det og...

Jaja, får prøve meg på noen større kondomer neste gang.

og til de tre postene over, festelig :D haha

Lenke til kommentar

Fast følge er selvfølgelig å foretrekke i kombo med p-pillen, men jeg har akk flyttet til en ny by og skal bare være her et år til ca, så orker ikke noe dame mas atm. Selvfølgelig, en FF hadde vært flotters, men ikke alltid lett å finne :p

Og jeg tar faen ikke sjangsen uten dong på random ONS...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...