RBW Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Har du USB 3.0 og en solid seddelbunke til overs bør du se på denne. Test: Kingston DataTraveler HyperX 3.0 Lenke til kommentar
Populært innlegg Multiverktøy Skrevet 10. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2012 trangt er ikke altid godt 13 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 I see what you did theeere! 2 Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Apropos Linux-samling, så synes jeg det kunne ha vært morsomt å se sammenlikninger i oppstartstid på en live-sesjon mellom noen av disse USB3-minnepinnene. Det er en måling som både reflekterer forskjellige typer arbeid og er enkel å gjenta presist. Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Er det noen som har problemer med å bruke 2 eksterne USB3.0 enheter på en VIA VL800/801 kontroller? (PCIEx1) Jeg kan fint bruke en og en disk om gangen,men ikke to. Derimot kan jeg kjøre en USB3-disk på USB3-kontrollern, og gjerne 6 USB2.0 enheter på USB2-kontrolleren samtidig. Merkelig. Har et NEC-basert kort og,men det har kun 2 USB3-porter,mens VIA-kortet har 4 porter. Kan det hjelpe å skifte, og heller kjøpe meg en ekstern USB3-hub? Håper noen har erfaringer med dette problemet. Kjører Windows 7 32bit, på AMD785 chipset,4Gb RAM etc. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 3-siders test av en minnepenn, hadde aldri klart det 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Finn en feil Prosessor: Intel Core i7 2500k Rettelse: i7 2600k i5 er 2500k. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Vennligst opprett et emne i Tilbakemeldinger til redaksjonen dersom du fant artikkelen støtende. Jeg minner også om at trolling strider mot retningslinjene i forumet. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Moderatormelding Folkens! Vi holder oss til emnet! Dette skal ikke kommenteres i tråden. Tilbakemeldinger kan gjøres pr PM.KristianMod Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Når det gjelder størrelsen, så kommer som oftest store (fysisk) minnepinner med overgangsadapter. Dermed er det mer et teoretisk problem. Ellers ville jeg nok heller vurdert en vanlig ssd og et usb3-kabinett for å få en råere enhet til ca samme pris, eller endog noe billigere. Siden minnepinnen allerede er så stor, blir det ikke store forskjellen å gå for en laptopsize disk istedenfor. En av grunnene til at jeg aldri skaffet meg en corsair voyager gtr 32 GB, var nettopp fysisk størrelse. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Enig med deg i det. Også kan man finne et kabinett med flere tilkoblinger slik at den kan brukes med f.eks. skolepcer uten USB3. Lenke til kommentar
kilkenny Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Tja med slike hastigheter så er det jo ingen som trenger gråte over bortfallet til BT Junkie. Med en slik en på lomma kan en jo dra rett på "kopierings-party" slik som mange gjorde på 80 tallet. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nice:) litt dyr men... Hvordan er denne i forhold til Transcend sine 32gb 3.0 penner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå