Sammonomen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Politisk ytring. Endret 10. februar 2012 av Sammonomen Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) jeg forstår ikke helt hva det egentlig er du prøver å ytre. Men jeg foreslår at du revurderer inlegget, eller hvertfall kommer med en forklaring/begrunnelse. jeg føler også at henvisningen til den etniske gruppen er upassende og bør fjernes. jeg oppfatter inlegget i sin nåværende form som hets. edit: ser jeg leste feil på "navneskiltet" Endret 10. februar 2012 av SirAmp Lenke til kommentar
Sammonomen Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Hvilken etnisk gruppe er dette? Bra fremgangsmåte for å få tråden avviklet, SirAmp. Referere til politisk ukorrekthet og hets er utvilsomt et mektig virkemiddel for å kvitte seg med uønskede meninger i samfunnet. Lenke til kommentar
Sammonomen Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Inget svar? Var spent på respons, ser dere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hepp! Og hva er mening med denne tråden da? Mvh Jarmo Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tror ikke på de konspirasjoneteoriene der, men symbolikken er jeg enig i. Lenke til kommentar
Sammonomen Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Meningen med tråden er å åpne folkets tankemønster for å bidra til avdoktrinering av allmenheten. Diablo: Konspirasjonene tror jeg heller ikke på, men de symboliserer en del av politikken jeg er villig til å tro på(reptil). Gledelig å se at du er enig i symbolikken. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvilken etnisk gruppe er dette? min feil, leste feil på "navneskiltet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå