Rolf Kristensen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Sommerminne Bildet er fjernet. Beskrivelse: Begynner å bli rimelig lei av vinteren og lengter sterkt etter dager som denne. Bildet er av Verket i Hurum. I bakgrunnen sees Morenen som danner grunnlaget for sandtaket. I riktig gamle dager var det også Glassverk her....derav stedsnavnet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Herlig plass med mye aktivitet, likte utsnittet, fargene og den fine seilbåten!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Bra sommerlig bilde, med en interessant informasjon om bakgrunnen! Pluss for seilskuta (Colin Archer?). God 3'er! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Flott sommerminne dette Rolf. God komp, fine farger og god følgetekst. Skjønner gopdt at du lengter.. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Flott CA skøyte i flotte pmgivelser Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Dette skapte gode minner RBK, jeg har hatt båt i et par tiår og seilte ut og inn Drammensfjorden, jeg er født "i Svelvikstrømmen" og verketsøya som vi ser nærmest, vi fikk alltid ferjekort på skolen i feriene så vi kunne dra over på Verketsøya og bade, fikk nærmest hjemlengsel nå. Vakkert komponert bilde fine sommerfarger og minner. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Tusen takk til dere alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger i form av kommentarer og minner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg