paall Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg er en deg ute og reiser og savner TV`n av og til.. Noen som vet om en Mobil TV app. som fungerer ? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Får man ikke sett tv på diverse nettsider, type tv2.no og slikt? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 NRK-appen lar deg se NRK1, NRK2 og NRK3. Lenke til kommentar
paall Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Får man ikke sett tv på diverse nettsider, type tv2.no og slikt? Jo jeg har muligheten til det, men det er det er masse abo. å følge med på, og det blir ganske dyrt, har prøvd det før og da lå regningen på 1500,- på en mnd. og d blir litt drøyt synes jeg:P NRK-appen lar deg se NRK1, NRK2 og NRK3. Bruker de en del, men det er dårlig med fotball og serier ol. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 ja syntes det var dyrt. Syntes bare linsensen til NRK hvert år er dyrt, jeg . Tenker bare at hvis det finnes en app for det finnes det garantert en nettside for det, men det blir kanskje annerledes med tv? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 NRK-appen maser ikke om registrering eller betaling. Finnes for Nokia/Symbian, Android og iProdukter. Lenke til kommentar
paall Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Har letet en del på nettet nå, og funnet noe som fungerer, den forsiden virker litt billig, men den fungerer som bare det! ANBEFALES! http://TVMOBLIE.COM/ Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har letet en del på nettet nå, og funnet noe som fungerer, den forsiden virker litt billig, men den fungerer som bare det! ANBEFALES! http://TVMOBLIE.COM/ Herregud for en slitsom internettside. Virka veldig billig som du sier ja, finnes det noe bevis for at sånt virker? Lenke til kommentar
paall Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Har letet en del på nettet nå, og funnet noe som fungerer, den forsiden virker litt billig, men den fungerer som bare det! ANBEFALES! http://TVMOBLIE.COM/ Herregud for en slitsom internettside. Virka veldig billig som du sier ja, finnes det noe bevis for at sånt virker? Hehe! vet det er ikke noe side for eppelektikere:P ja det er synn at de har laget en sånn siden til et sånn produkt.... Jeg har det, og er godt fornøyd! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Blir veldig sånn, tror det ikke før jeg får se det det her. Alle comments på youtube sier jo SCAM. Kan du vise screens eller video? Lenke til kommentar
paall Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 ja jeg så d også, men jeg er iværtfall fornøyd:) hva merer du ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 hva merer du ? Jeg mener det er lureri, og anbefaler alle å holde seg langt unna. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Alle innleggene til paall handler om hvor fornøyd han er med den siden der. Dette lukter svindel. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Helt klart svindel. Sjekket litt rundt og finner bare negativt og advarsler. Hold dere unna denne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Sidan alt tilseier at dette er svindel blir tråden stengd. Trådstartar kan ta kontakt på PM om han har spørsmål. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg