kyrsjo Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Tror jeg har funnet en bug i Evolution... Hvis jeg prøver å sende en mail til en adresse jeg hare i addresseboka min, får jeg opp noe á la (sitter ikke på en linux-box akkurat nå...): "Ikke gyldig mottakeradresse" (på engelsk da...) Lenke til kommentar
alive Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Tror jeg har funnet en bug i Evolution...Hvis jeg prøver å sende en mail til en adresse jeg hare i addresseboka min, får jeg opp noe á la (sitter ikke på en linux-box akkurat nå...): "Ikke gyldig mottakeradresse" (på engelsk da...) Ikke for å være veldig krass, men nå virker det som du spør veldig mange spørsmål her i forumet uten å gjøre så mye for å finne ut av det på egenhånd. Bugrapportering gjøres til de respektive forumene, det kan være noen her kan hjelpe men vil tro at Evolution forumene er mer egnet. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 kan kansje være enig i det. sitter på skolen (fritime), og har tid til å slippe ut mange dagers spørsmål... :oops: lurte bare på om noen hadde hørt om problemet før, eller det bare var noe tull hos meg. forøvrig inneholder dette forumet svært mange interesante tråder, og jeg har fått mye hjelp av disse. Mange av de beste, mest interessange trådene er etter min bedømning også ofte de som starter med et relativt enkelt/dumt spørmål, eller nesten er feilpostet, og så utvikler seg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå