AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nok en tråd: Jeg driver på med ei jente som jeg har møtt siden jul. ting har gått fort, men det går fint for meg, og forsåvidt fint for henne også. Greia er at vi allerede har pratet om forhold og sånn, og hva det vil si å elske noen. Altså 1 måned og ca 20 dager har vi drevet på, men samtidig blitt veldig godt kjent. Hun har overnattet hos meg, og vi sender meldinger og snakker hele tiden. Som sagt vi har allerede pratet om forhold og framtid, men ville det vært for kjapt å gå inn i et forhold allerede? Og personlig har jeg aldri elsket noen før. jeg har aldri vært så forelsket som jeg er i denne jenta. jeg bryr meg mye om henne, og jeg føler meg ikke singel lenger. Når vi ikke er med hverandre merker jeg at det er da jeg vet hvor mye jeg faktisk liker henne fordi jeg savner henne hele tiden. Jeg titter liksom ikke eller snakker med andre jenter, fordi det er DENNE jenta jeg vil ha og ingen andre! Vil dette si at jeg elsker henne? Postet av anonym: e22d55476e664fad581ad813b3a097f9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 jeg bryr meg mye om henne, og jeg føler meg ikke singel lenger. Når vi ikke er med hverandre merker jeg at det er da jeg vet hvor mye jeg faktisk liker henne fordi jeg savner henne hele tiden. Jeg titter liksom ikke eller snakker med andre jenter, fordi det er DENNE jenta jeg vil ha og ingen andre! Vil dette si at jeg elsker henne? Nei, det betyr du er forelsket. Tro meg, når du elsker noen, vet du det. Men gratulerer uansett, håper det går bra. Postet av anonym: efaa3bd22a2ff8d463a3e53e3b12d886 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Du er nok bare forelsket! Endret 10. februar 2012 av MilKman' Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 hva med forhold? Må man elske noen før man går inn i et forhold? Takk for raskt svar forresten! Postet av anonym: e22d55476e664fad581ad813b3a097f9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Kan jo egentlig bare prate for meg selv, men jeg var i forholdet kanskje 7-8 mnder og hadde kjent jenta en stund før jeg virkelig følte at jeg elsket henne på den måten. Postet av anonym: efaa3bd22a2ff8d463a3e53e3b12d886 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ja det vil si at du elsker henne akkurat som du elsker en sjokolade eller noe annet. Hvis du vil ha henne og elsker at du er sammen med henne og liker veldig godt synet av henne så elsker du henne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå