Sewero Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Den klikker som regel etter at jeg spiller eller når jeg idler... HW står i signatur. Endret 10. februar 2012 av Sewero Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hva mener du med "aero effekt klikker"? Feilmeldinger e.l? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Glemte å skrive det, får opp at for mye minne blir brukt og aero må avsluttes, skal få tatt prt scrn neste gang det skjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Forandre det til standard aero oppsett, så får du se om det blir bedre. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Har prøvd, ikke noe forandring, hva er det som kan gjøre at aero klikker? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Forsøkt å oppdatere driveren for skjermkortet? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Ved gjentatte anledninger, har per øyeblikk de nyeste da jeg har mindre problemer med den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Prøv å forandre til standard oppsett, og så tilbake igjen. Eventuelt kan du kjøre en kommando med forhøyede rettigheter sfc /scannow Skade jo ikke å prøve den kommandoen for å sjekke om systemfilene er ok og ikke tuklet med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå