Gå til innhold

Hvordan få lov til å farge håret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg 3 gutter selv, men må si jeg hadde blitt skuffet hvis de hadde gjort ting når jeg har sagt nei. Men så har vi alltid hatt et åpent og godt forhold med god kommunikasjon, så hvis nei hadde kommet utifra det, så har de respektert det. Både foreldre og barn skal respektere hverandre og det er tross alt foreldre som bestemmer. Selvfølgelig respektere også foreldre et nei på ting barna bør få bestemme.

 

Men jeg syns din mor bør være glad for at du spør og ikke uten grunn bare si nei. Du har ikke bare gått og gjort det uten å spørre og det syns jeg er bra. Det er ofte lurt å spørre en voksen før man gjør ting og den beste å spørre er sin mor/far, men da bør også disse ta godt vare på at barnet er så modent/klokt at det spør først - man bør ikke nekte uten grunn.

 

Personlig syns jeg du skulle fått lov. For farge går ut og ingen varig skade har skjedd (foruten farging av hår ikke er helt bra for håret). Men det kan være grunner til at hun sier nei. F.eks hun er redd for at du stikker deg ut og det kan medføre negative ting.

Ta deg en prat med henne og du kan f.eks vise henne denne tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...