Joachim_F Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Mafia-skaperens neste spill får heftig grafikkmotor. Les hele saken Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spennende, ventet på at dagen skulle komme der noen endelig bruker CryEngine i et RPG Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Er da visselig laget MMORPSs da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 For some reason så leste jeg mafiawars *grøss* Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Middelalder rollespill med tyngde på realisme. Pent, spesielt i disse tider hvor det er skremmende lite autentiske rustninger og våpen i spilla som kommer. Dark Souls var jo et friskt pust der (Demon's også, forsåvidt), og hadde en god blanding av autentiske våpen, utstyr og lokasjoner og litt mindre realistiske varianter. 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jepp kan vi håpe påpe på low-fantasy her? Ser at det dog kan bli for mye low fantasy også.... Den hjelmen på første bilde, hyppig brukt i riddertiden, ja, men... ehm.. kanskje ikke den kuleste vi har sett.. 1 Lenke til kommentar
gholie Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Gi meg A Song of Ice and Fire ish spel, altså litt magi som ligger under, men som ikkje nødvendigvis preger opplevelsen noko voldsomt. Mystisk magi mao. 1 Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Godt det er flere enn meg som vil ha litt mer realistiske rollespill Krysser fingrene for dette her Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Lovende, har også ventet på at en av de store spillmotorene skulle bli brukt i ett RPG. FarCry2 sin motor burde jo også funke bra i et åpent landskap RPG, kan tenke seg kamper der man kan tenne på gress og hus ved hjelp av magi, eller fakkel hvis man ikke har/er magiker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-242973 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det høres i utgangspunktet kult ut, men jeg nekter å bli gira før jeg finner ut hva slags DRM de evt har tenkt å benytte seg av. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Lukter Mount & Blade her. Lenke til kommentar
JonyThePony Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Da håper jeg på null magi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå