fabio Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 http://www.hp.no/index.phtml?id=340&leftna...nav=ntnu-pc_nav Jeg kan ikke så mye om bærbare PC'er så jeg lurte på om noen som kanskje kan litt mer kunne ha sett på tilbudet og gitt meg litt tilbakemelding. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det kommer ann på hvor mye den koster Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Tror prisen står på ntnu sin infoside. Compaq EVO N800C NTNU har dette året inngått en svært god avtale med Hewlett-Packard Norge AS om levering av student-PC. Modellen som blir tilbudt er en Compaq EVO N800C. Spesifikasjoner: - P4 -M 2,2 GHz Intel - 15,1" SXGA+ skjerm - 64MB grafikkminne - 256MB internminne - 40GB harddisk - DVD-CDRW - Multiport Wireless LAN - integret i skjerm for optimal dekningsutnyttelse. - 3 års verdensomspennende garanti med hente og bringetjeneste. - Pris: 12.964,- ink. mva. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har brukt den modellen en god del på jobben, og den er absolutt grei. Men grafikkortet er så utrolig dårlig, at spilling er helt utelukket. Tror jeg heller ville kjøpt en maskin med Radeon9000 eller Geforce4GO. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg ville ikke kjøpt den, fordi: 1: Har hatt problemer med 3 av 4 HP laptopper siste 2 år, supporten suger, (f.x. de nekter plent på at det er hardware feil når harddisken lager skrapelyder(!) med engang den får strøm og bios sier hd failure) 2: Den oppfyller ikke minimumskravene mine til en bærbar. 3: Tidligere år har levering av disse student pc tilbudene gått så tregt på NTNU at innen man har fått den har prisen ellers i markedet spist opp studentrabatten og vel så det. 4: Prisen er ikke nevneverdig mye bedre enn man kan få for tilsvarende konfigurasjon på Dell sine hjemme sider. -pg Lenke til kommentar
fabio Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Takk for responsen. Tror jeg holder meg unna den da jeg tenker å bruke den til litt spilling innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå