Joachim_F Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Når Batman er borte tar Gotham City helt av. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Må nesten plukke opp Shank 2. Snuggletruck var/er på tilbod på Steam for ein euro eller noko. Verdt det! Gotham City Impostors er eg ikkje heilt sikker på endå. Masse potensiale, men det ubrukelege P2P-systemet (i eit spel som kun har multiplayer... Sukk) gjer det vanskeleg å faktisk finne eit game. På PC har eg ikkje noka tru på at det vil leve særleg lenge om ikkje dei får i stand dedikerte servarar. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Snuggletruck var/er på tilbod på Steam for ein euro eller noko. Verdt det! 3,59€ nå. Får holde meg unna Steam til FNV Ultimate kommer ned på et akseptabelt nivå! Sikkert til sommeren. Edit: Euro-tegn på diskusjon.no men ikke på gamer, nei. Sikkert noe å gjøre med http://static.tek.no/js/discussion.js?madsersnil friskusen Endret 10. februar 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Noen som har prøvd Dark Secret eller Corrosion: Cold Winter Waiting? Er dette spill med monstrer osv? Håper på svar ettersom er vanskelig å finne informasjon og gameplay vidoer av spillet. Vil gjerne kjøpe de men noen som har informasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå