Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekking / Flørting / Teksting - HJELPETRÅD

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kaller meg selv Shields / Skjåll og anser meg selv som en form for "ekspert" når det gjelder sjekking / flørting / teksting. Jeg har lyst til å hjelpe andre og derfor starter jeg denne tråden.

Her er det fullt mulig å stille spørsmål (helst ved bruk av eksempler. Jo mer detaljer jo bedre) når det gjelder disse temaene. Hvis det er noe du ikke vil andre skal lese eller hvis du har en annen grunn så er det også mulig å sende meg en PM her på forumet.

Jeg er veldig god på teori innenfor disse feltene og har selv hatt mye suksess. Men! Jeg er ikke den som kommer til å hjelpe deg med one night stands eller "playing" som andre beskriver det. Jeg syntes det er bortkastet tid og usmakelig. Derimot å få nummer eller liknende kan jeg være til hjelp med samt metoder for å eskalere flørtingen din.

Uansett hva det skulle være så skal jeg gjøre mitt beste for å svare. Hvis jeg ikke kan svare skal jeg undersøke for deg ved å selv gå ut i felt og prøve. Dette er hobbyen min og jeg syntes det er utrolig interessant så lik fordel for meg og deg :)

Vær vennlig å ikke kommenter på dette innlegget hvis du ikke har et spørsmål eller vil svare / kommentere på noe av det jeg / andre skriver. Jeg bryr meg fint lite om du ikke tror jeg er en ekspert eller om noen av spørsmålene er teite. Her vil alle bli behandlet likt.

Jeg og en kompis jobber også med å sette sammen ett foredrag / forelesning om akkurat dette. Hvis det skulle være av interesse kan vi komme til skolen din eller komme til deg for å lære deg og dine venner mer om dette. Send en PM hvis det skulle vært interessant.

-Skjåll

Endret av Nittutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...