MrLeftfield Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Heisann! Har et merkelig problem. Jeg har en Mac, med Office 2011 installert. Skal sette opp en Exchange konto og alt går fint. Men så spør den meg om brukernavn og passord. Legger inn riktig info, så spør den meg igjen, og sånn looper den. Jeg kan lukke Outlook helt, og den kobler seg på helt fint: "Koblet til Microsoft Exchange", men så 30sec senere brytes kontakten og den spør om passord igjen. Testet på to forskjellige Macs, på to forskjellige steder (forskjellige ISPer), samme konto. What gives? Exchange er av 2010 versjonen. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har sett dette problemet relatert til korrupt passord i Nøkkelringtilgang. Outlook lagrer passordet i Programmer>Verktøy>Nøkkelringtilgang. Åpne Nøkkelringtilgang og se etter Outlook passordet. Enkleste måten å forsøke å rette feilen på er å lette passordet her og legg det inn igjen i Outlook. Jens Hammersgård Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Saken er at det skjer hver gang, og er uavhengig av klient (som nevnt i OP). Jeg har gått inn nå på min test maskin og slettet alle Exchange nøkkler. Åpnet så Outlook, tastet inn bruker/pass, det gikk fint i 30sec-1min og så kom denne: http://support.microsoft.com/kb/2353968 Den foreslåtte løsningen i den artikkelen fungerte ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå