illiun Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg har bare røyka litt under 1 år, og jeg begynte å spytte litt blod idag. Og har hørt at det er symptomer for lungekreft, tror dere jeg kan ha fått det alleredet?? Har fått kols eller noe enda Lenke til kommentar
illiun Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Har også litt småvondt i halsen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hva med å gå til en LEGE? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du kan få lungekreft uten å i det hele tatt ha røyka en røyk i hele ditt liv. Røyking bare øker sjansen. Så, ja, du kan ha lungekreft. Men det er ikke sannsynlig. Hvordan var blodet? Da jeg gikk på førstehjelpskurs for mange herrens år siden lærte vi at om det var lyst og skummende kom det mest sannsynlig fra lungene. Har du hosta mye i det siste? Det er egentlig mer sannsynlig at det er en rift bak i halsen i så tilfelle. Uansett så skader det ikke å ta en tur til legen og høre hva h*n sier. Lenke til kommentar
illiun Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Nei har ikke hosta noe, skulle bare få løs no slim fra halsen å spytte det ut. Så fikk jeg litt vondt i halsen og så at spyttet mitt var rødt. Men hvis jeg spytter vanlig, da kommer det ikke blod. Det må komme fra halsen Lenke til kommentar
Craap Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Svaret er ja. Du kan ha lungekreft. Mer sannsynlig er det noe helt ufarlig. Er du i tvil så går du til legen din. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Gå til en lege... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå