hYLeAPe Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei. Fant til slutt ut at dette blir det nærmeste jeg kommer et passende forum å poste i. Har en laserprinter det ikke eksisterer 64-bit drivere til. Whatsoever. Umulig å skaffe. )Canon lbp-1120) Finnes det en måte jeg kan sette opp printeren som nettverksprinter på en x32 maskin der den maskina tar seg av "driver greier" og jeg kan printe fra forskjellige x64 maskiner?Uten å trenge driver på disse..? Tusen takk for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Nator Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ikke såvidt jeg vet... Dessverre. Det du kan prøve er å velge en 64-bit driver fra en printer som ligner. Se om den funker. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Ikke såvidt jeg vet... Dessverre. Det du kan prøve er å velge en 64-bit driver fra en printer som ligner. Se om den funker. Prøvd uten hell dessverre... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg skyter i blinde men kan dette være noe for deg? http://www.google.com/landing/cloudprint/index.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Her er en løsning du kan prøve. Koble skriveren til nettverket og gi den en adresse. Legg til skriveren lokal på din maskin. Velg å port slikt som på bildet. Velg den ip du satte på skriveren og fjern valget om query for driver. bruk Hp laserjet 4100 PCL6 driverne. Da skal det være i orden. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Her er en løsning du kan prøve. Da skal det være i orden. Må ta en kikk på den Takk for forslag. Jeg skyter i blinde men kan dette være noe for deg? http://www.google.com/landing/cloudprint/index.html Takk for forslaget. Fungerer jo eksepsjonelt å printe fra mobilen :!: Hva nå i allverden jeg skal med det..? Dog veldig tungvindt å printe fra andre maskiner... Med mindre det kommer en "virtual driver" som gjør at du kan installere cloud print på klientmaskina... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå