MiiX Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei, tenkte jeg skulle lage meg en enkel måte å skifte IP, fan tut dette var CMD. Har en fil som da sier: rem Network Changer netsh interface ip set addr "Tr†dl›s nettverkstilkobling" static ***.***.***.*** ***.***.***.*** ***.***.***.*** netsh interface ip show config pause Selvsagt byttes ***.***.***.*** med IP, Mask og Gateway, i denne rekkefølgen. Men får da opp att dette er en ugyldig syntaks. Men dersom jeg skriver dette så virker det: rem Network Changer netsh interface ip set addr "Tr†dl›s nettverkstilkobling" source=dhcp netsh interface ip show config pause Lenke til kommentar
ripperstar Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) netsh int ip set address name = "Lokal tilkobling" source = static addr = 65.88.48.77 mask = 255.255.255.224 Denne funket for meg Endret 10. februar 2012 av ripperstar Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Virket ikke, kan minne på att dette er Windows XP Professional Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå