Gå til innhold

Logitech lanserer ny serie mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting er sikkert; jeg skal aldri mer ha trådløst. batteriproblemer, signalproblemer, interferensproblemer......

 

 

Har du prøv Logitech MX700? Mottakeren fungerer som lader og har selv opplevd null signalproblemer med den. Eneste er at prisen er litt stiv.

 

Personlig kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til "tråd-mus".

 

Mus er best uten en tråd :D

Lenke til kommentar
En ting er sikkert; jeg skal aldri mer ha trådløst. batteriproblemer, signalproblemer, interferensproblemer......

 

 

Har du prøv Logitech MX700? Mottakeren fungerer som lader og har selv opplevd null signalproblemer med den. Eneste er at prisen er litt stiv.

 

Personlig kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til "tråd-mus".

 

Mus er best uten en tråd :D

 

Altså du liker barbert mus ? HAHA! :p

Lenke til kommentar
En ting er sikkert; jeg skal aldri mer ha trådløst. batteriproblemer, signalproblemer, interferensproblemer......

 

 

Har du prøv Logitech MX700? Mottakeren fungerer som lader og har selv opplevd null signalproblemer med den. Eneste er at prisen er litt stiv.

 

Personlig kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til "tråd-mus".

 

Mus er best uten en tråd :D

 

Jeg har også MX 700, den funker fett. Bare å sette den i laderen etter bruk. Det eneste problemet er at den blir litt tung med to oppladbare batterier i tillegg til vekten av selve musa.

Lenke til kommentar

Har du prøv Logitech MX700? Mottakeren fungerer som lader og har selv opplevd null signalproblemer med den. Eneste er at prisen er litt stiv.

 

Personlig kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til "tråd-mus".

 

Mus er best uten en tråd :D

 

Nix, ikke prøvd MX700. Har de løst problemet med interferens, hvis feks kompisen din sitter i samme rom og også har trådløst? Det går rett i dass...:)

 

Kjøpte meg func musmatte med klips, så ledningsproblemet er løst. Heiv ut det trådløse tastaturet også og kjøpte meg Keytronic, ingen multimediaknapper og med ledning selvfølgelig. Jeg personlig foretrekker dette :smile:

 

Er vel bare vits å ha trådløst hvis man skal sitte noen meter unna....

Lenke til kommentar

Jeg har vert logitech fan det siste året (dual optical- mx300) men nå ser det faktisk ut som ms har trukket det lengste strådet.

Den "scroll til sidene" musa til ms så mye mer komfortabel ut.

Da spørs det bare om ms får ut fingen og implementerer teknologi med høy dpi (800+). Så kan de som ikke liker nøyaktige mus heller skru ned sensen i windows (ms3.0 elskere).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...