Howard Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Logitech lanserer ny serie mus Logitech lanserer tre nye optiske mus i den nye serien "Click", hvorav to av musene er trådløse. Les saken her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er ikke noe mus jeg hadde kjøpt egentlig. Angrer litt på at jeg kjøpte LT MX500, den er litt for klumpete IMO. Men hvis "Click" serien er litt mindre klumpete så kanskje jeg gir dem en sjangse. Lenke til kommentar
hal2000 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En ting er sikkert; jeg skal aldri mer ha trådløst. batteriproblemer, signalproblemer, interferensproblemer...... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Synes at det er på tide at Logitech kommer med en Bluetooth variant. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Synes fremdeles min MX500 ser bedre ut enn det der. Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hvordan funker application-switch-greia? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En ting er sikkert; jeg skal aldri mer ha trådløst. batteriproblemer, signalproblemer, interferensproblemer...... Har du prøv Logitech MX700? Mottakeren fungerer som lader og har selv opplevd null signalproblemer med den. Eneste er at prisen er litt stiv. Personlig kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til "tråd-mus". Mus er best uten en tråd Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hvordan funker application-switch-greia? Omtrent som alt+tab... Jeg bruker den ikke, for da må jeg legge inn drivere, og da funker ikke ekstra tastene i spill. Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hvordan funker application-switch-greia? Den funker ikke etter min mening. Sitter så langt bak at du nesten må slippe musa for å trykke på den. Ellers så er jeg veldig fornøyd med MX700. Rask respons og presis. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En ting er sikkert; jeg skal aldri mer ha trådløst. batteriproblemer, signalproblemer, interferensproblemer...... Har du prøv Logitech MX700? Mottakeren fungerer som lader og har selv opplevd null signalproblemer med den. Eneste er at prisen er litt stiv. Personlig kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til "tråd-mus". Mus er best uten en tråd Altså du liker barbert mus ? HAHA! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Holder meg til min MS Intellimouse 3.0. Den er fin den! Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 En ting er sikkert; jeg skal aldri mer ha trådløst. batteriproblemer, signalproblemer, interferensproblemer...... Har du prøv Logitech MX700? Mottakeren fungerer som lader og har selv opplevd null signalproblemer med den. Eneste er at prisen er litt stiv. Personlig kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til "tråd-mus". Mus er best uten en tråd Jeg har også MX 700, den funker fett. Bare å sette den i laderen etter bruk. Det eneste problemet er at den blir litt tung med to oppladbare batterier i tillegg til vekten av selve musa. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 problemet men trådløs mus er at de ikke er noe særlig i spill. Og de fleste trådløse overfører med lys. Men hvordan er det med bluetooth eller andre overføringer? Lenke til kommentar
hal2000 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har du prøv Logitech MX700? Mottakeren fungerer som lader og har selv opplevd null signalproblemer med den. Eneste er at prisen er litt stiv. Personlig kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til "tråd-mus". Mus er best uten en tråd Nix, ikke prøvd MX700. Har de løst problemet med interferens, hvis feks kompisen din sitter i samme rom og også har trådløst? Det går rett i dass... Kjøpte meg func musmatte med klips, så ledningsproblemet er løst. Heiv ut det trådløse tastaturet også og kjøpte meg Keytronic, ingen multimediaknapper og med ledning selvfølgelig. Jeg personlig foretrekker dette :smile: Er vel bare vits å ha trådløst hvis man skal sitte noen meter unna.... Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har vert logitech fan det siste året (dual optical- mx300) men nå ser det faktisk ut som ms har trukket det lengste strådet. Den "scroll til sidene" musa til ms så mye mer komfortabel ut. Da spørs det bare om ms får ut fingen og implementerer teknologi med høy dpi (800+). Så kan de som ikke liker nøyaktige mus heller skru ned sensen i windows (ms3.0 elskere). Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Den "scroll til sidene" musa til ms så mye mer komfortabel ut, click musa så nesten homofil ut. Hvor gammel er du ? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Den "scroll til sidene" musa til ms så mye mer komfortabel ut, click musa så nesten homofil ut. Hvor gammel er du ? Man kan lure. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Musene har en knapp ("quick switch program selector"), som kan brukes til å veksle mellom åpne applikasjoner uten å røre tastaturet. Ehh... Så nå kan mann endelig bytte applikasjoner uten å bruke tastaturet... velkommen 8(?) år etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå