Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 jeg tenker at det kunne ha vært kjekt å ha hatt et lite skrujern av typen som har utbyttbare bits. størrelsen kan være fra bare noen få CM til kanskje 10-15 cm, men helst så lite som mulig. om det er kjempe lite er det flott om man kan får godt grep om det. vet dere om noen slike? helst av kvalitets merke. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 10-15 cm? Regner med du mener mm. Nå er jeg ikke helt inn på kvalitetsmerker, men generelt sett så får man vel slikt medfølgende i mange pakker. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 10-15 cm? Regner med du mener mm. Nå er jeg ikke helt inn på kvalitetsmerker, men generelt sett så får man vel slikt medfølgende i mange pakker. 10-15 mm? Skal det hånderes med pinsett? Jeg liker i hvert fall at det er mulig å holde i skrujernene mine. Selv har jeg hatt en del billige sett fra blant annet Biltema. Dette er ikke noe jeg vil anbefale, om ikke bitsene knekker så ruster de vekk bare du ser på dem. Sjekk ut TengTools, koster litt, men varer i mange, mange år. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ah, der misforstod jeg kraftig. Jeg tenkte at hvis han ville sette på piper i den størrelsen, og ikke bare bits. Beklager. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg så for meg et sett i denne sjangeren. Nå var kanskje ikke dette i rett størrelse, men jeg orket ikke bla meg gjennom flere sider med verktøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå