HelloKjersti Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spillerne åpnet lommebøkene for Tim Schafers nye spill. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) De skissene er fra et annet spill, ifølge Ron Gilbert på twitter. That concept is not from the Kickstater game, that is from the game that is the real reason I'm at DF. Endret 10. februar 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Jeg donerte 250$ med glede! Og de sa at pek og klikk genren var død? Endret 10. februar 2012 av Naken_Greve Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg donerte 250$ med glede!Og de sa at pek og klikk genren var død? 250$??? Du må være død i pappen! Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvis man har mer penger enn man har bruk for selv så er det bra å gi vekk litt. Jeg donerte $15 og håper spillet blir bra, og ikke forsinket inn i evigheten. Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg donerte 30$. Blir spennende å følge utviklingsprosessen i form av dokumentarfilmen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ingen utvikler fortjener dette mere enn Tim Schafer. Alle spillene han har laget har vært sågodt som brilliante. Psychonauts, Day of the tentacle f.eks. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Svært interessant. Tim Schafer er en utrolig morsom fyr, lo flere ganger av den videoen han la ut i forbindelse med kickstarter-prosjektet Har aldri spilt Psychonauts så jeg kjøpte det nå for å se hvor bra det faktisk er Glimrende dialog så langt Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg donerte 250$ med glede!Og de sa at pek og klikk genren var død? 250$??? Du må være død i pappen! Hadde jeg vært død i pappen hadde jeg trolig ikke hatt nok penger til å gjøre nettopp dette 7 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Når jeg ser det øverste bildet i artikkelen får jeg lyst på Full Throttle 2. Håper det kommer en gang. Samme med et nytt Monkey Island-spill i samme stil som The Curse of. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Han har sagt flere ganger at han ville gjerne laget Psychonauts 2 hvis han hadde penger til det. Så kanskje notch+kickstarter=psychonauts 2 Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg donerte 250$ med glede!Og de sa at pek og klikk genren var død?250$??? Du må være død i pappen! Hadde jeg vært død i pappen hadde jeg trolig ikke hatt nok penger til å gjøre nettopp dette Å Gud, den likte jeg virkelig haha The ultimate burn! 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg donerte 250$ med glede!Og de sa at pek og klikk genren var død?250$??? Du må være død i pappen! Hadde jeg vært død i pappen hadde jeg trolig ikke hatt nok penger til å gjøre nettopp dette Å Gud, den likte jeg virkelig haha :DThe ultimate burn! EPIIIIIC BURN!! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg donerte 250$ med glede!Og de sa at pek og klikk genren var død?250$??? Du må være død i pappen! Hadde jeg vært død i pappen hadde jeg trolig ikke hatt nok penger til å gjøre nettopp dette haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå