Gå til innhold

Hva kan jeg jobbe som innenfor trening og kosthold?

KTf43n

Anbefalte innlegg

Hei, diskusjon.no - litt usikker på om denne havnet i riktig emne, selv om jeg lette etter det best egnede.

Jeg er innteressert i trening, sport og idrett, kosthold og ernæring, friluftsliv, og hvordan forebygge eller etterbehandle evt. idrettskader (sistnevnte har utviklet seg til en genuin innteresse opp gjennom årene, da jeg har hatt min fair share av det). Per i dag er jeg hovedtrener for to partier i troppsgymnastikk og skal ta Trener 1 eksamen snart, jeg går også i 2. videregående, realfag (R-matte, fysikk, kjemi og teknologi og forskningslære (har også tysk 2)). En liten tilleggsting: Jeg liker å holde foredrag, synes det er kjempegøy å holde en presentasjon med lange manus så lenge jeg har hatt tid til å pugge manus og slikt utenatt.

Det jeg lurte på er, ut ifra informasjonen jeg har gitt om meg selv ovenfor, om det er noen jobber som ville vært spesiellt egnet for meg. En hverdag som fysioterapaut virker spennende, og jeg liker hva de jobber med. Finnes det noen jobber hvor jeg kan evt. holde foredrag om kosthold og trening, jobbe med trening, jobbe med idrett, osv. osv.?

Ut ifra alt det jeg har nevnt, hvilke jobber/utdannelser er det jeg da kan ta?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...