WTI Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Gjennomførte i går for første gang møtet med Paarthurnax. Når oppdraget er ferdig kan man prate litt ekstra med fyren og kan be om å meditere på ord med ham. Da jeg gjorde dette fikk jeg meditere på ord jeg ikke hadde hørt før i tillegg til FUS. Spørsmålet mitt er om det er noen som vet hvordan man kan bruke disse nye ordene? Så jeg fikk melding om at det var "unlocked" eller hvaforno, men fant ingenting nytt under shouts. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det som skjer under mediteringen er bare at ett av de tre(?) ordene blir forsterket. Du lærer ingen nye ord. Lenke til kommentar
WTI Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Ok, men det kom en melding om at man hadde lært nye greier når du har hørt ham prate om "feim" og "yol" også.. Lenke til kommentar
dovahkiin Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ok, men det kom en melding om at man hadde lært nye greier når du har hørt ham prate om "feim" og "yol" også.. "feim" - Become Ethernal + meditering = varer 25% lengre "yol" - Fire Breath ( denne lærer du av Paarthurnax ) + meditering = 25% mer damage Lenke til kommentar
WTI Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 takk! vet noen om det går an å pimpe opp fus ro dah enda mer, eller er det ropet så sterkt som det kan bli nå? Lenke til kommentar
dovahkiin Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 takk! vet noen om det går an å pimpe opp fus ro dah enda mer, eller er det ropet så sterkt som det kan bli nå? det tredje alternativet du kan meditere på er ordet "fus" - det gjør at alle andre mister ballansen (FANNT IKKE ET BEDRE ORD) 25% mer og du 25%mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå