sindreit Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 hei jeg kjøpte nettopp en sega master system2 av broren min når jeg kobler opp og søker den opp på kasse tven min så kommer det bare mørke farger så jeg pråver og rotere på kablen på maskinen og da kommer de vanlige fargene ig jen men når jeg slår den av for og bytte spill igjen så er de mørke fargene tilbake på tven så jeg går inn på instillingene på tven og roter rundt der og det skjer ikke noe forskjell så jeg kobler opp sega min sega master system 1 og da er fargene normale i gjen kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 hei jeg kjøpte nettopp en sega master system2 av broren min når jeg kobler opp og søker den opp på kasse tven min så kommer det bare mørke farger så jeg pråver og rotere på kablen på maskinen og da kommer de vanlige fargene ig jen men når jeg slår den av for og bytte spill igjen så er de mørke fargene tilbake på tven så jeg går inn på instillingene på tven og roter rundt der og det skjer ikke noe forskjell så jeg kobler opp sega min sega master system 1 og da er fargene normale i gjen kan noen hjelpe meg Wow. Det var en ekstremt lang setning! Lenke til kommentar
sindreit Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 ops glemte noe der vist men samma det er det noe som kan hjelpe meg eller ikke har nemlig nå prøvd og koble den på flatskjerm tven min og da er de lyse fargene til bake så det er ikke maskinen noen som hvet hava jeg skal gjøre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Det første du skal gjøre er å bruke komma og punktum. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Om det funker å bare rotere kabelen. Er det ikke bare gjøre det når du får problemer med fargene? Som du selv nevner. Og du burde som de andre har nevn, passe på å sette inn noen komma/punktum. For å gjøre det lettere å lese o.l. Betyr ikke om vi forstår hva du mener eller ei. Endret 16. februar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
sindreit Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Vill ikke rotere kablen forde er redd for og ødeleggde maskinen. Da teker jeg på det hulle hvor du putter i ledningen som går til fjernsynet (tv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå