Gå til innhold

problemer med farge på sega master system 2 på kasse tv

Anbefalte innlegg

hei jeg kjøpte nettopp en sega master system2 av broren min når jeg kobler opp og søker den opp på kasse tven min så kommer det bare mørke farger så jeg pråver og rotere på kablen på maskinen og da kommer de vanlige fargene ig jen men når jeg slår den av for og bytte spill igjen så er de mørke fargene tilbake på tven så jeg går inn på instillingene på tven og roter rundt der og det skjer ikke noe forskjell så jeg kobler opp sega min sega master system 1 og da er fargene normale i gjen

kan noen hjelpe meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei jeg kjøpte nettopp en sega master system2 av broren min når jeg kobler opp og søker den opp på kasse tven min så kommer det bare mørke farger så jeg pråver og rotere på kablen på maskinen og da kommer de vanlige fargene ig jen men når jeg slår den av for og bytte spill igjen så er de mørke fargene tilbake på tven så jeg går inn på instillingene på tven og roter rundt der og det skjer ikke noe forskjell så jeg kobler opp sega min sega master system 1 og da er fargene normale i gjen

kan noen hjelpe meg

Wow. Det var en ekstremt lang setning! :roll:

Lenke til kommentar

Om det funker å bare rotere kabelen. Er det ikke bare gjøre det når du får problemer med fargene? Som du selv nevner.

Og du burde som de andre har nevn, passe på å sette inn noen komma/punktum. For å gjøre det lettere å lese o.l.

Betyr ikke om vi forstår hva du mener eller ei.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...