Entity extraction Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har kjøpt meg en 19" medion LCD skjerm. Når jeg bruker den kommer det en "klikke" lyd. Jeg bruker et rævva skjermkort på den (Matrox G200) og har ikke høy oppløsning. Før jeg går videre og eliminerer og bruker masser av tid på å finne ut hva det er, lurte jeg på om noen her i forumet enten har erdaring med "klikke lyder" eller kan tenke seg hva det er. Det hører med til saken at strømforsyningen ikke er orginal, men volt osv på den jeg bruker er den samme. (den orginale strømforsyningen gikk fløyten når det lynte litt, men skjermen gikk klar.....trur eg) V Lenke til kommentar
John P. Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Litt vanskelig å svare på, men det er jo noen reléer inni en skjerm som kan lage klikkelyder da. F.eks. klikker skjermen min ganske høyt hver gang jeg skifter skjerm oppløsning, men dette er helt normalt. Er det en sånn klikkelyd tror du? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 ja, det minner faktisk om den lyden, men den er høyere. I mangel av et bedre ord vil jeg si at klikkingen er "eletrisk". Er seff vant med klikkelyder av skjermer, men dette er min første lcd skjerm, så jeg aner lissom ikke om det er slik det skal være. Det er i grunnen ganske plagsomt. Kan det være noe med skjerm innstillinger eller skjerm kort? Vet svære lite om skjermen annet enn at det er et firma som heter Medion som har laget den og at model nummeret er md7218ar. Et google søk gjør at jeg kommer inn på medion sine web sider, men jeg finner ikke noen online manual eller speqs på denne skjermen. På fremsiden av skjermen står det også cybercom (noe jeg antar er en eler annen pc produsent som har satt navnet sitt på den) V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå