mfb Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hei. Har nettopp hoppet i fallskjerm og fikk en dvd med filmen hvor jeg hopper. Synes det er litt kjipt å det på en dvd tilfelle den blir ripet opp eller jeg mister den. Gikk inn på plata men var masse video_ts og audio_ts filer der. Er det noen måte å bruke et program som gjør at jeg kan få denne fila som en mpeg eller avi fil eller noe sånt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du må ikke konvertere disse filene for å kunne spille dem direkte fra disk da dvd formatet er kompatibelt med de fleste mediaspillere. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 tror ikke helt du forstod, jeg ønsker en datafil istedenfor å måtte benytte meg av dvd'ene. noen råd? Lenke til kommentar
skrim Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 http://www.nchsoftware.com/prism/index.html?gclid=CLjpg-6Uk64CFa4tmAodZ173JQ Lenke til kommentar
settings Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 bruk et dvd rippingsprogram, da vil du få filene som .iso .iso filene formaterer du til .avi via et konverteringsprogram eksempel for program :Min lenke kan bare bruke trailen Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg tror ikke du du trenger å gjøre annet enn å kopiere VOB-filene til harddisken, og du bør endre filnavnet og endingen til .MPG. VOB-filer er en type MPG-filer. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg tror ikke du du trenger å gjøre annet enn å kopiere VOB-filene til harddisken, og du bør endre filnavnet og endingen til .MPG. VOB-filer er en type MPG-filer. What he said. Forklarte kanskje litt dårlig i første post. Det er bare og kopiere plata til disk og spille den derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå