LonelyMan Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvilken forretning tilbyr de absolutt billigste EU kontroller Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvilken forretning tilbyr de absolutt billigste EU kontroller Beste du gjør er å ringe rundt, tror jeg klarte å finne til 400,- en gang (bensin). Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Sist damen hadde bilen sin på EU-kontroll betalte hun 100 kr hos FixBil, og det må jo sies å være ganske billig. Det som ikke var billig var alle feilene som ble funnet. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Sist damen hadde bilen sin på EU-kontroll betalte hun 100 kr hos FixBil, og det må jo sies å være ganske billig. Det som ikke var billig var alle feilene som ble funnet. Du tar opp noe der jeg synes er litt vanskelig. For det virker som om det er faktisk verksted som finner feil som ikke finnes i håp om at du skal fikse de problemene der. Så jeg har valgt å gå for en mellomting mellom pris og at jeg har hørt folk fått bilene gjennom. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 er derfor jeg velger NAF som ikke har noe interesse ved å finne "unødige" feil Lenke til kommentar
trra Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Er andre ting enn eu-kontroll man burde spare kroner på. Ta den hos NAF eller andre som kun lever av EU kontroller og ikke reparasjoner. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 En billig EU kontroll er et verksted som ikke finner feiler som de finner for godt. Noen forretninger dikter opp feiler som egentlig ikke er så veldig feil av seg, det kan være at div. ting på bilen er i mindre god stand, men at de overdriver for å tjene penger. Er du uheldig og kjører inn med en firmabil hvor det står et firmanavn på sidedørene på bilen, så tar de seg ekstra godt betalt, for de vet firmaet betaler. Da er det viktig å si at du har kjøpt bilen til privat bruk og at det ikke er firmaet sin bil lengre. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 er ikke de 3 siste postene gjentakelse av det som er sagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå