lur4d Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Først og fremst så er jeg ikke sikker på om jeg har postet på rett plass, men here goes. Jeg slet veldig med kviser for 2-3 år siden, og fikk isotretinoin av hudlegen. Det hjalp på kvisene, men tok ikke vekk hudormene. Jeg har mest hudormer på nesa, littegrann på panna og på haka. Jeg bruker ansiktsvask to ganger om dagen og skrubb 1-2 ganger i uka, men det ser ikke ut til å hjelpe noe. Jeg bruker Biotherm Homme ansiktsvask og Origins skrubb. Er det kanskje noen andre produkter som hjelper bedre? Isåfall så mottas forslag med takk Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Har hatt hudormer en gang før, og jeg fikk en egen salve av legen min mot dette. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Hvilken salve? Vurderer å handle inn litt fra MD Formulations, det skal visst være så bra. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du kan få kjøpt sånne ''plastre'' å¨f.eks vita mot akkruat dette. Du setter det på, 'væter' den med en veldig fuktig klut, lar den stivne i noen minutter, så RIVER du av. Nå sliter ikke jeg noe særlig med hudormer, men det fikk faktisk med seg noen av de mørke jævlene man ikke ser engang den gangen jeg prøvde. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Hvilken salve? Vurderer å handle inn litt fra MD Formulations, det skal visst være så bra. Husker ikke navnet på den i hodet, men det var noe jeg fikk på resept fra legen, man trenger sikkert ikke resept på sånt lenger, da dette var ca. 7-8 år siden. Endret 10. februar 2012 av malmern Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvorfor vil du fjerne de? Anser du hud ormene som ett problem? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Hvorfor vil du fjerne de? Anser du hud ormene som ett problem? Google på hudormer og se på bilder. Har riktignok ikke i nærheten av så ille som bildene der viser, men likevel. Hvorfor ha hudormer når man kan fjerne dem? Ser mye bedre ut, og man føler seg freshere. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Skjønte det nå... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 jeg brukte å "koke de ut" ved å legge en varm håndduk på ansiktet for å så skylle bort med kaldvann å så repetere et par ganger noen ganger i uka samt at jeg fikk i noen gjørmemaske greier fra h & m elns som funka fjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå