AnonymDiskusjon Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hva er lette metoder for å vise jenter at jeg er interresert? Da er både jeg og jentene 15 år. Postet av anonym: 716ff9854e7ab0f78b162b148fb360c1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 ''Hei, jeg syns du er søt, og jeg må innrømme.. jeg liker deg godt!'' Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Prat med dem. Ikke vis at du er interessert ved å være sjenert men prat med dem og husk at berøring er viktig, selv i din alder. Du vil ikke ende opp i friendzone. Når du snakker med dem og de sier noe dumt kan du stryke dem på armen og si noe som: Så så, det ordner seg nok for slike som deg også (anntydning til at hun er dum, uten å faktisk si det). Det er viktig at for at hun skal syntes du er interessant så må du ikke vise at du er det. Du må vise at du vil at hun skal være interessant for deg og dermed har du skapt gjensidig interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå