Ole74 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) '''''' Endret 17. juni 2012 av Ole74 Lenke til kommentar
Ole74 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) slettet. Steng Endret 17. juni 2012 av Ole74 3 Lenke til kommentar
Ole74 Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) slettet Endret 17. juni 2012 av Ole74 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Du har ikke lenket til en kommentartråd, så får svare her. Hvordan i alle dager kan du klage på 480 visninger når du har to oppdateringer på én dag? Folk leser ikke de gamle oppdateringene dine på nytt, så når du ikke oppdaterer med nytt innhold, får du logisk nok ikke flere visninger. Når du i tillegg ikke har en tråd vi kan kommentere i, ser jeg virkelig ikke grunnen til sytingen over lite oppmerksomhet. Hvis du ser på de andre trådene, så ser du at antall visninger følger antall oppdateringer. 100-200 visninger per oppdateringer er vanlig. Der, nå har jeg sagt mitt, og tråden kan gjenopptas eller slettes. Rapporterer mitt eget innlegg, så det er ikke nødvendig at dere gjør det. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå