Fruitdealer Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hey jeg har tenkt meg en ny laptop fra 4000-5000 kan overstige de med noen lapper, jeg skal for det meste last ned filmer og se på filmer på den men vil også at det skal være rask og stabil, og at den ikke blir fort varm, jeg vet jo at de fleste laptopene blir jo varme men noen blir fortere varmere enn andre =) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hei! Har du krav om størrelse, tilkoblinger eller vekt? Har du planer om å spille på den? Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Hey jeg har tenkt meg en ny laptop fra 4000-5000 kan overstige de med noen lapper, jeg skal for det meste last ned filmer og se på filmer på den men vil også at det skal være rask og stabil, og at den ikke blir fort varm, jeg vet jo at de fleste laptopene blir jo varme men noen blir fortere varmere enn andre =) Hei! Har du krav om størrelse, tilkoblinger eller vekt? Har du planer om å spille på den? Endret 9. februar 2012 av pmbpictures Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Hei! Har du krav om størrelse, tilkoblinger eller vekt? Har du planer om å spille på den? Kan Hende jeg skal spille noen få spill, men skal jo ikke presse den =) og vekten, ja altså den skal jo ikke veie mye da er jo greit med en som ikke veier så mye =) Størrelse ikke over 13-15 tommer. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 ASUS U36SD Her får du mye for pengene. Rask prosessor, mye minne og et helt kurant skjermkort. Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 ASUS U36SD Her får du mye for pengene. Rask prosessor, mye minne og et helt kurant skjermkort. ser bra ut den, takk for hjelpen da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå