emil98 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Trenger litt hjelp med å forlenge denne teksten med ca 5 linjer Nynorsk Hadde blitt veldig glad Datamaskiner og internett i vår tid Datamaskiner og internett blir brukt meir og meir i våre dagar. Det har vore ein kjempe utvikling innan data og internett de siste 30 åra. Data og internett finnes nå i nesten alle hus i Noreg. I denne teksten får du høyra om fordeler og ulemper med data og internett og kva vi bruker data og internett til i dag og i framtida. Internett er eit samband mellom datamaskinar. Det gjer de muleg at vi kan få oppdaterte nyheiter 24 timar i døgnet, du kan snakka med ein som bur på andre sida av verden og skrive E-mail som vil sei «nettbrev». Ein ulempe med internettet er at vi er avhengig av dette og om det dett ut blir vi hjelpelause. Mange arbeidsplasser må nesten stengje hvis nettet uteblir ein dag. Ein anna ulempe er at virus kan spres gjennom nettet, derfor er det alltid lurt å ha eit antivirusprogram. Alle datamaskiner må ha eit operativsystem. Uten eit operativsystem får du ikkje nytta datamaskinen din. Eit operativsystem kan samenliknes med eit veikryss. Der du står midt i krysse og kan velge blandt mange veier rundt deg. Disse «veiene» er da programmer, som du har tilgjengelig på din datamaskin. Windows, Linux og mac er dei mest kjente operativsystema i våre dagar. I vår tid har vi tilgang på masse info på nett. Dette er det både fordeler og ulemper med. Ein fordel er jo at det er lett tilgang på infoen du treng. Ein ulempe er jo at mange barn får lesa eller sjå ting dei ikkje bør sjå. Banker finnes og på nett nå. Desse kaller vi for nettbanker. Ein fordel med dette er jo at du slepper å gå til ein bank for å sjekke koss mykje pengar du har på kontoen, overføre pengar til ein annan , betale regninger osb. Sikkerheten er blitt veldig god, men nettbanker vil alltid vere eit mål for «hackere». Nå er det også på ein måte sosialt å vere på nett. Fordi nå kan vi «chatte» med folk gjennom internett. «Facebook» og «twitter» er gode eksemple på slike «chatte-sider». Du kan også ringe til kameratane dine viss dei har «skype» og viss du og kameratane dine har webcamera kan dykk og sjå kvarandre. Eg personleg benytter meg mest av «skype» fordi då kan eg spela mens eg snakke med venner. Nå bruker vi også data og internett til skolearbeid. Vi kan for eksempel skrive ein tekst på data-en og få data-en til å passe på teksten din når du trykker lagre. Ein anna grunn at mange bruker data og internett til skolearbeid er at du har tilgang på masse info. Ein ulempe med å finne info frå nette er at infoen du finner er ikkje sann. Det er også mange som handler på nett. Ein av grunnene er at du slepper å gå eller kjøra til butikken, og som regel er det mykje større utvalg på nettbutikkene. Ein ulempe med dette er at du får ikkje sjå eller prøvd varen du skal kjøpe. Datamaskiner og internett blir også brukt masse til underhalding. For eksempel er det ganske mange som bruker datamskinen til speling. Mange ser også filmer på datamaskinen. Fleire og fleir bruker også pc-en til nett-tv. Fordelen med dette er at du kan sjølv bestemme kva tid du f.eks. vil sjå eit program. Ein av ulempene med dette er at barn kan komme til å sjå ting som ikkje er beregnet til deira alder. I framtida trur eg datamaskinar kommer til å bli betre og raskare. Nettet trur eg blir meir stabilt og raskare. Eg trur også desse såkalla «nettbretta» blir nesten like tynne som papir og kan også brettes slik at du får plass i lommen til dei. Internett og datamaskiner i dagens samfunn byr på både godt og vondt. Eg meiner det er mest positive sider med internett og datamaskiner. Ein ting er hvertfall sikkert, internett og datamaskiner er kommet for å bli. Før blei databruk og kjennskap til pc kun forbeholdt dei vaksne. I dag ser me at dei unge, og barn heilt ned i barnehagealder, bruker pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå