Nilsen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Vi har besøkt hovedkontoret. Rapport fra innsiden: Nvidia Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Herlig Må ha vært sinnsykt kult, gleder meg til neste artikkel. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Morsomt at dere lager slike saker! Jeg har selv vært flere ganger hos Nvidia og besøkt CUDA og GPU Computing-teamet, jeg kan bekrefte at de kontorene ikke er noe mer ryddige enn det dere har bilder fra! Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Herlig Må ha vært sinnsykt kult, gleder meg til neste artikkel. ^This Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Skulle gjerne vært med på den omvisninga ja... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 nVidia står høyt på min liste over bedrifter som jeg ønsker å besøke. Jeg håper at dere neste gang får anledning til å se mer av laboratoriene og driverutviklerne. Gjerne få med så mye som dere klarer Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Kult, men hva gjør denne artikkelen på Amobil? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Eller... her utvikler nVidia sine beste skjermkort: ...og her lager nVidia sine beste skjermkort: Endret 9. februar 2012 av Newton 8 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Paintball maskinen var det vel mythbusters som lagde på oppdrag fra Nvidia 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Kult, men hva gjør denne artikkelen på Amobil? Tegra og at Finn Kvalheim jobber for amobil. Endret 9. februar 2012 av Blåbær Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Tror jeg kunne drept for å jobbe der. Kult, men hva gjør denne artikkelen på Amobil? Artikkelen er vel lagt ut på tek.no, og da kommer den opp på hele nettverket. Endret 10. februar 2012 av lolvik Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Typisk amerikanske selskaper der de lager det flott og attraktivt for folk og jobbe, pluss at de har sikkert også mange goder. Sterk kontrast til mye av det man finner her hjemme iallefall. Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 fin reklame! Informativt, men fremdeles reklame:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tror jeg kunne drept for å jobbe der. Jeg vil nok anbefale at du heller legger innsatsviljen i en ingeniørutdanning Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fantastisk artikkel! Stå på! :-) Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Jeg ser et hav av biler og masse chipsposer o.l. i kantina på bildene. Man skulle tro hjernen jobber bedre med bedre føde og mer aktivitet, men amerikanerne foretrekker noe annet fortsatt. I tillegg er det knapt noe dagslys på kontorene. Endret 10. februar 2012 av Spartan Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 fin reklame! Informativt, men fremdeles reklame:) Nja. I såfall er alle artikler som omhandler et produkt eller en produsent reklame. Selfølgelig ønsker nvidia og vise seg fra sin beste side, men det er også en stor interesseverdi for oss lesere å få et innblikk i hvordan en av verdens ledende produsenter i dette segmentet driver butikken, selv om det bare er et glimt fra hovedkvarteret. Eller... her utvikler nVidia sine beste skjermkort: ...og her lager nVidia sine beste skjermkort: Lager de skjermkortene på en matfabrikk? 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nvidia lager ingenting, bare utvikler. Produksjonen har blitt outsourcet til lignende fabrikker som du ser på det bildet. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nvidia lager ingenting, bare utvikler. Produksjonen har blitt outsourcet til lignende fabrikker som du ser på det bildet. Det er primært roboter som "bygger" selve produktene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå