Zedd Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Heisann Sliter "litt" veldig mye med å få hjemmekontor via SecureClient1 fra Checkpoint til å funke gjennom Netopia routern min fra NGT.. Noen som har noen gode forslag ? NGT's forslag om å åpne port 500 i NAT'n fungerte ikke, og det eneste jeg har funnet andre steder er at man trenger fast IP på wan interfacet, noe jeg synes høres veldig merkelig ut. Forslag mottas med takk. Chriss Lenke til kommentar
atrax Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Du har ikke mulighet til å bruke en anne vpn-klient da? Jeg får Cisco sin klient til å virke med NGT ihvertfall.. Og ja, jeg måtte åpne porter og sette på NAT'ing i ruteren. Lenke til kommentar
nusse Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Fjern Firewall'n i Netopia routeren. Vi benytter NGT og SecureClient på alle våre hjemmekontor, og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Zedd Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 ok.. får vel bite i det sure eplet og fjerne firewall'n da.. heller kjøre et par personlige firewalls på maskina Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 har ikke hatt noen problemer med cisco sin vpn klient her, med og uten firewall på NGT router, og med og uten firewall senere på linux router bak NGT sin. Har derimot opplevd at personlig firewall har kræsjeg med cisco vpn klient. både XP sin internet og ZoneAlarm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå