SLi Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hei, var ute å tok litt bilder idag. Er glad i å ta bilder, men har ikke et skikkelig kamera. Har et Sony DSC - S950, men den har jeg ikke usb kabelen til, buhuu... Tar derfor bilder med min HTC Sensation mobil. Dette ble tatt i hagen: Har sammenlignet det som kamera tok og et jeg redigerte i Photoshop. Håper jeg får et unntak på " maks 1024p" regelen. Håper jeg i det minste får litt god kritikk Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Får ingen svar så " Bumper "... Synd at ingen liker/gidder å kommenter dette. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Vel, komposisjonsmessig syntes jeg det ikke var noe spesielt med bildet. I tillegg syntes jeg at originalbildet var finest. Du har crush-et kontrastene for mye i det redigerte, det ser mørkere og tristere ut, og i tillegg har du mistet mye detaljer i det mørke områdene. I bunn og grunn et bilde som ikke på noen måte skiller seg ut for min del. Men, kameraet ditt er bygget for å tåle flere hundretusen bilder så det er jo bare å kjøre på, på nytt Lenke til kommentar
SLi Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 - Noe jeg kaller god kritikk - Tusen takk for god kritikk. Skal prøve med noe annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå