smort1 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Balconies! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fine linjer og former i et godt komp. Noe hardt lys på den mitre veggen. Parasollen og "no smoking" skiltet forstyrrer noe, og skal jeg være veldig pirkete ville jeg klonet bort takstenen som stikker frem i øvre venstre kant. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Fine linjer og former i et godt komp. Noe hardt lys på den mitre veggen. Parasollen og "no smoking" skiltet forstyrrer noe, og skal jeg være veldig pirkete ville jeg klonet bort takstenen som stikker frem i øvre venstre kant. Takker Morten! Skjønner dine bemerkninger her. Sliter med det harde lyset på Kreta ja. Men ellers så liker jeg selv best "WYSIWYG" når jeg tar bilder, men skjønner samtidig at noen også vil "pynte" på virkeligheten med kloning o.a.... (kommer vel dit jeg også etterhvert kanskje...) Uansett interessant å få slike tilbakemeldinger. Suger til meg alt av forslag, tips og konstruktive kritikker..... Håper jeg har stort nok minne Endret 10. februar 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fine linjer og former i et godt komp. Noe hardt lys på den mitre veggen. Parasollen og "no smoking" skiltet forstyrrer noe, og skal jeg være veldig pirkete ville jeg klonet bort takstenen som stikker frem i øvre venstre kant. Takker Morten! Skjønner dine bemerkninger her. Sliter med det harde lyset på Kreta ja. Men ellers så liker jeg selv best "WYSIWYG" når jeg tar bilder, men skjønner samtidig at noen også vil "pynte" på virkeligheten med kloning o.a.... (kommer vel dit jeg også etterhvert kanskje...) Uansett interessant å få slike tilbakemeldinger. Suger til meg alt av forslag, tips og konstruktive kritikker..... Håper jeg har stort nok minne Glemte å nevne det i farta: HDR er ypperlig til denne typen foto. (Photomatix) for eksempel. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Glemte å nevne det i farta: HDR er ypperlig til denne typen foto. (Photomatix) for eksempel. Hdr er også noe som står på blokka ja (nok å kunne bruke tid på i denne utrolig morsomme hobbyen).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg