Bruker97 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Jeg har en engelsk innlevering jeg trenger hjelp med.. Her er oppgaven: Write a story about your new neighbor. It turns out he is not what you thought he was. Jeg har dårlig fantasi å er ikke så god i engelsk+ at jeg kommer aldri igang..Har noen forslag til en god start?? Eller noen tips;-D Endret 9. februar 2012 av Bruker97 Lenke til kommentar
AuflesProductions Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Skriv at naboen din egentlig er en superhelt, men du er den eneste som har funnet det ut og at ingen vil tro på deg.. Lenke til kommentar
Bruker97 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Skriv at naboen din egentlig er en superhelt, men du er den eneste som har funnet det ut og at ingen vil tro på deg.. Godt forslag;-D Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Skriv at det hver eneste natt, midt på natten, kommer skrike- og bankelyder fra kjelleren til naboen. Du går på oppdagelsesferd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Skriv at du er naboen til ABB. Den gården ute på landet. Burde iallefall ha nok stoff. Skriv hva du måtte ha sett og hvilke tanker du hadde. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Skriv at naboen din er Dexter, slik halvparten av klassen din også kommer til å gjøre. Den halvparten som ser på serien åpenbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå