Børre Eirik Helgerud Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 12800 iso Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette fotball bildet er tatt med høy iso og jeg er imponert over hva Canon 7d presterer. Bildet er tatt idag før kampen mellom Strømsgodset og Odd. Bildet er i seg selv enkelt ,men fokus er høy iso Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Dette er jo imponerende Børre, syntes dette ser veldig bra ut teknisk også støyen er det ikke noe å si på. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Interessant å se! Ble faktisk imponert jeg nå! Hva slags lysforhold var det i hallen?? Blir jo fristet til å prøve noe sånt med min jeg også nå gitt..... (i Akerhallen da selvfølgelig..... :/) ) Og så håper jeg at de ikke scorer like mange mål mot Molde da...! 2-4 ble sluttres. så jeg akkurat nå på TV2! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Må jo bare si at jeg er imponert over resultatet her Børre, selv om den eksteme isoen selvfølgelig synes. Flott testbilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg