Lekri Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Hei! Vi er en jentegjeng på 7 som drar til Magaluf i sommer, og tenker å bo på Sol Trinidad. Vi syns hotellet ser ganske bra ut, men er det noen her som har noen erfaringer å dele, så er vi utrolig takknemlig for det! Er det mange unge der i sommermåndene f.eks? Maten? Renhold etc? Hvis dere har noen andre hotell å anbefale, som ikke er så alt for dyrt, og med ungt miljø i sommermånedene så er det også hyggelig Takk! Endret 9. februar 2012 av Lekri Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Masse erfaringer om enkelt hoteller er det som regel lettest å finne på nett: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g580303-d248985-Reviews-Sol_Trinidad-Magalluf_Majorca_Balearic_Islands.html Det som hadde vært et stort minus for min del med det hotellet, er mangel på airconditon. Vurderer selv en tur til et skikkelig partysted i sommer, og da helst Magaluf, Kos eller Ayia Napa. Magaluf virker riktignok ut som den beste plassen (best hoteller og utesteder), men er nok også den "dyreste". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Vi bestilte tur for litt siden til Magaluf og Vista Sol, da han ene vi reiser med hadde bodd der før :-) Lenke til kommentar
Lekri Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Vi bestilte tur for litt siden til Magaluf og Vista Sol, da han ene vi reiser med hadde bodd der før :-) Åja, kult! Jeg bodde på Vista Sol en uke i fjor sommer. Utrolig bra hotell!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Godt å vite, kommet noe videre i jakten selv? Lenke til kommentar
Lekri Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Vi booket Sol Trinidad, har vært innom TripAdvisor og slikt og sjekket, det virker jo bra. Håper bare det stemmer, hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Du må huske å sjekke http://www.bcmplanetdance.com/ sin kalender for events, vist du liker sånn Blir nok bestilt 3 billeter til Avicii for min del iallefall Synd Skrillex er uka etter at vi har vært der Lenke til kommentar
Lekri Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Hehe, har allerede bodd på den siden siden i fjor sommer, haha:p De har bare sluppet line-up for halve sommeren, så jeg får vente litt til før jeg ser hele "opplegget" for når jeg er der ) Hehe. Var ikke inne på BCM i fjor da faktisk, selv om både Afrojack og David Guetta var der samme uke som meg, får se hva det blir til, tar det som det kommer:D Blir nok uansett mest Grabbarna Grus, E4:an og slikt tenker jeg ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå