Gå til innhold

Erfaringer med hotell (Sol Trinidad), Magaluf?

Lekri

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er en jentegjeng på 7 som drar til Magaluf i sommer, og tenker å bo på Sol Trinidad. Vi syns hotellet ser ganske bra ut, men er det noen her som har noen erfaringer å dele, så er vi utrolig takknemlig for det! Er det mange unge der i sommermåndene f.eks? Maten? Renhold etc?

Hvis dere har noen andre hotell å anbefale, som ikke er så alt for dyrt, og med ungt miljø i sommermånedene så er det også hyggelig :)

Takk!

Endret av Lekri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Masse erfaringer om enkelt hoteller er det som regel lettest å finne på nett:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g580303-d248985-Reviews-Sol_Trinidad-Magalluf_Majorca_Balearic_Islands.html

Det som hadde vært et stort minus for min del med det hotellet, er mangel på airconditon.

Vurderer selv en tur til et skikkelig partysted i sommer, og da helst Magaluf, Kos eller Ayia Napa.

Magaluf virker riktignok ut som den beste plassen (best hoteller og utesteder), men er nok også den "dyreste".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehe, har allerede bodd på den siden siden i fjor sommer, haha:p De har bare sluppet line-up for halve sommeren, så jeg får vente litt til før jeg ser hele "opplegget" for når jeg er der :)) Hehe. Var ikke inne på BCM i fjor da faktisk, selv om både Afrojack og David Guetta var der samme uke som meg, får se hva det blir til, tar det som det kommer:D Blir nok uansett mest Grabbarna Grus, E4:an og slikt tenker jeg ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...