MBarne Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Noen som vet hvor mye det vil koste å bytte startkransen på en mercedes 300E på et vanlig verksted? Er det ikke slik at girkassen må ut for å få dette til? Endret 9. februar 2012 av Audiguy Lenke til kommentar
Indian Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Tipper like mye som å bytte clutch da du bytter ut svinghjulet hvis det er en manuell girkasse. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det blir vel samme pris som å bytte svinghjul vil jeg tro. Ny clutch er sikkert like greit å ta i samme slengen også da når alt er åpent og demontert. Vil anta ca 15000kr i arbeid + deler. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Det er en automatkasse. Er en bil jeg ønsker å kjøpe, men viss LOGIMAN har rett kan jeg bare glemme dette kjøpet. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg tipper 4-5.000 kroner for arbeidet.(4-5 timer x 1.000 kroner i timen) Deleprisen er jeg usikker på, men her kan du kanskje skaffe brukt? Om du skal en tur til Oslo, så kunne det kanskje vært interessant å tatt kontakt med Berg's (sic) Automatservice. http://www.bergsauto.no/Priser/ Jeg har brukt de flere ganger da jeg eide en Mercedes, og er kjempefornøyd med service og priser. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg tipper 4-5.000 kroner for arbeidet.(4-5 timer x 1.000 kroner i timen) Deleprisen er jeg usikker på, men her kan du kanskje skaffe brukt? Om du skal en tur til Oslo, så kunne det kanskje vært interessant å tatt kontakt med Berg's (sic) Automatservice. http://www.bergsauto.no/Priser/ Jeg har brukt de flere ganger da jeg eide en Mercedes, og er kjempefornøyd med service og priser. Du har et poeng der. Skal faktisk til Oslo så kanskje jeg kunne brukt dem. Takk for tipset Lenke til kommentar
Indian Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ikke sikker om startkransen er på medbringerplata eller på konverteren lik på bilen min...... Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Den sitter ikke på converteren, den sitter på medbringerplata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå