Heimlaga Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 håper vi får se mer pupp neste gang, fikk ikke gjort fra meg sikkelig i kveld: / Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 håper vi får se mer pupp neste gang, fikk ikke gjort fra meg sikkelig i kveld: / Så du har internett, men ronker til Paradise Hotel? 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Så du har internett, men tar alt du leser på nett bokstavelig? 1 Lenke til kommentar
Mongobjørn Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Endret 23. mars 2012 av sebomstian 2 Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) <object width="560" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=tafVUOZ1Ht0?version=3&hl=nb_NO"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=tafVUOZ1Ht0?version=3&hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object> Endret 24. mars 2012 av MeBerg Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Paradise Hotel 2012: Andreas etterligne Tommy!: http://www.youtube.com/watch?v=tafVUOZ1Ht0 Endret 24. mars 2012 av MeBerg Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Tommy...definitivt den peneste av guttene, men dialekten harmonerer ikke med utseendet. Når man hører den dialekten forventer man heller å se en grovbygd type i grønn overall og ikke en som kan være aktmodell. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hei hopp. Hvem finner dere mest attraktive i år a gutta? Holder en knapp på Camilla/Nina selv, men nivået er jo værre en noen gang. Alina er ikke så værst eeegentlig, men hun er så bitch at jeg ikke klarer å like det. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Tja, egentlig syns jeg nivået på damene er veldig lavt i år. Jeg har en knapp på Nina hvis jeg må, tough dialekta er direkte turnoff. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Jeg husker ikke helt hvem, men søsteren til en som var der hadde kommentert på ett facebook bilde "savner deg, gleder meg til du kommer tilbake" en måned etter innspillingen hadde startet. husker ikke hvem. Jeg synes nina er den fineste jenten der inne jeg. :dribble: Det var camilla, så hun er der i ca 6-7 minst. Endret 26. mars 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 spoiler! Er ikke sikkert det er riktig engang da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Iselin med gullkorn gang på gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Christina er ei flink skuespillerinne, gitt. Ja, hun kan jo ikke ha en sånn personlighet og melde seg på Paradise Hotel. Det skjer ikke. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 At Iselin kan tenke at hun kanskje er jomfru, når ho faktisk har unger. Ding-dong Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 det er kanskje litt slemt å spørre om det så kanskje hun tenker at det er slemt av meg å spørre om det men det er ikke slemt av meg det Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Hei hopp. Hvem finner dere mest attraktive i år a gutta? Holder en knapp på Camilla/Nina selv, men nivået er jo værre en noen gang. Alina er ikke så værst eeegentlig, men hun er så bitch at jeg ikke klarer å like det. Definitivt Camillia og Nina. Vet ikke hva det er med Camilla, men hun er så syyyykt turn on når jeg ser henne på paradise. Glamor bildene hennes derimot er ikke noe særlig. Nina er sånn opp og ned, noen ganger veldig deilig, andre ganger så er hun mindre pen. Kunne gjerne hatt litt mer kjøtt på kroppen. Veldig enig med deg angående Alina. Hun er jo strengtalt veldig deilig, men den forferdelige personligheten hennes og det stygge, sinte, monotone ansiktsuttrykket hennes gjør henne dirkete frastøtende. Edit: Synes ikke Kristin er så verst heller da Endret 26. mars 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 JADDA, jeg visste at det ikke går an å være så spesiell! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Flere enn meg som lo så de gråt da Alina kom med "Har nok skjønt at det va en muffins i hele greia"? 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jepp, det var noen strutser i mosen der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå