Latias Skrevet 31. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2012 Vida, jeg elsker deg! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hahaha, dra til helvete! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Visste vel egentlig at Vida ville slippe ca. midt på treet når hun fikk muligheten til å gi pengene til Stian. Forferdelig fortjent til dem begge to. Morsomste paret 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Dårlig gjort å slippe kulen. For en drittsekk. Lenke til kommentar
KTBFFH Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg VISSTE at enten Vida, eller Mikuel ville slippe kula på 200 K + (fordi 150 er ikke ''egentlig'' vits grunnet delingen, selv om den andre ikke får det. Eller KAN man gi den andre som holder kula de resterende 150 likevel). Uansett. Jeg håpte mere på Vida enn Mikuel til å slippe kula, da det ikke så ut til at noen av de stolte på hverandre, og Vida hadde en god grunn. Men hvis man kunne ende opp med 350 K, hvorfor fikk Vida 200 og Stian 100, hvor blir de resterende 50 av? Er dette første gang i Norsk historie at noen slipper kula, og andre gang internasjonalt? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Tenk å være Miguel akkurat i det tidspunktet hun slipper kula! Stakkar! 3 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) "Winning" bør byttes ut med "Vida" Edit: Helt fantastisk! Endret 31. mai 2012 av Mumsen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg kjente faktisk det gikk vondt igjennom brystet når vi fikk close-up på Miguel, satan det må ha vært helt jæævlig å stå i hans sko der og da! Lenke til kommentar
norwich Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg VISSTE at enten Vida, eller Mikuel ville slippe kula på 200 K + (fordi 150 er ikke ''egentlig'' vits grunnet delingen, selv om den andre ikke får det. Eller KAN man gi den andre som holder kula de resterende 150 likevel). Uansett. Jeg håpte mere på Vida enn Mikuel til å slippe kula, da det ikke så ut til at noen av de stolte på hverandre, og Vida hadde en god grunn. Men hvis man kunne ende opp med 350 K, hvorfor fikk Vida 200 og Stian 100, hvor blir de resterende 50 av? Er dette første gang i Norsk historie at noen slipper kula, og andre gang internasjonalt? Man ender vel bare opp med 300 000?Og i PH Norge er det visst første gang, ja Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 31. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2012 20 Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Håper noen kommer med screencap av trynet til Mikuel. ^ Yey! Endret 31. mai 2012 av BertNaked Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 lenge siden jeg har sett en så overrasket og gla persom som stian! fantastisk å se på vida berget forøvrig kvelden til andreas, camilla og christina også... kristian rene for densaksskyld siden andreas ikke vant Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Øyeblikket går på repeat nå. Har funnet ut at det beste er når latteren til Camilla begynner å trille frem, som får Christina til å le skikkelig høyt og Christian og Andreas til å glise skikkelig, som til slutt fremprovoserer tantrumen til Miguel. Vanvittig tidig kjedereaksjon. Kan se på det i evigheter. 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Dette skjer i finalen: ADVARSEL: IKKE LES OM DU IKKE VIL VITE HVEM SOM VINNER Iselin og Stian får komme inn igjen. Parene som er igjen er Iselin og Stian + Christina og Andreas. Førstnevnte får flest stemmer og deler potten Dette er fakta, ingen spekulering. Kan av åpenbare grunner ikke nevne kilden Lol 100% fakta, ja! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Aaaaaaahhh, så utrolig fantastisk! Jeg hadde håpet Andreas og Camilla kunne ta det, slik at Camilla måtte slippe kulen, men når Vida slipper og gir resten til Stian så er jo det både 17. mai og Julaften på en gang! VIDA JEG ELSKER DEG! 1 Lenke til kommentar
DiviNez0r Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Ble litt forvirret nå? Siden hun slapp kula når det lå 200k i potten, skal hun ikke da bare vinne det? Står på VG at hun vant 300k, Trianna sa det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå